کد خبر : 305694
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
-

تمجید اریکسن از ایده‌های تن هاخ در یونایتد

تمجید اریکسن از ایده‌های تن هاخ در یونایتد

کریستین اریکسن از فلسفه اریک تن هاخ در یونایتد تمجید کرده است.

به گزارش عصرقائم، به نقل از بی ساکر، کریستین اریکسن فاش کرد که نام اریک تن هاخ عامل اصلی تمایل او برای پیوستن به منچستریونایتد بوده است، زیرا او برای حضور در جام جهانی با دانمارک تلاش می‌کند.

اریکسن در این ماه با قراردادی سه ساله به یونایتد آمد. او در طول یک دوره کوتاه مدت در برنتفورد عملکرد خوبی داشت و حالا در یونایتد باید خود را نشان دهد تا در جام جهانی برای تیم ملی کشورش به میدان برود. چندین تیم علاقه خود را به هافبک دانمارکی ابراز کردند اما اریکسن تصمیم گرفت با اریک تن هاخ، سرمربی پیشین آژاکس در یونایتد کار کند.

اریکسن در پاسخ به این سوال که تن هاخ چقدر در تصمیمش برای پیوستن به یونایتد تاثیرگذار بوده است؟ به وب سایت این باشگاه گفت: خیلی زیاد. من می‌خواهم فوتبال خودم را در این تیم نشان دهم. صحبت کردن با سرمربی، شنیدن ایده‌های او و گفت‌وگو با او در مورد شرایط فوتبالی برای فصل بعد عالی بود و تصمیم گرفتم به منچستریونایتد بیایم. فکر می‌کنم بتونم در این فصل خودم را نشان دهم. من فکر می‌کنم سبک بازی من با ایده‌های او هم‌خوانی داشته باشد و امیدوارم این شرایط به تیم کمک کند. سبک فوتبالی تن هاخ فکر می‌کنم برای من مناسب باشد.

او در ادامه گفت: یونایتد یک باشگاه بسیار بسیار بزرگ است؛ اگر نگوییم بزرگ‌ترین. تاریخ بزرگی دارد و احساس خوبی است که عضو این تیم هستم. تنها هدف این است که تا آنجا که ممکن است بالا برویم و ببینیم در پایان فصل چه رتبه‌ای خواهیم داشت.

اریکسن در ۱۱ بازی لیگ برتر برای برنتفورد یک گل زد و ۴ پاس گل داد. اریکسن که در ژانویه ۲۰۲۰ اسپرز را به مقصد اینتر ترک کرد، بار دیگر باید خود را در لیگ برتر نشان دهد.

تمجید اریکسن از ایده‌های تن هاخ در یونایتد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × چهار =