کد خبر : 305438
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
-

در صورت وقوع قصور یا تقصیر احتمالی دستگاه‌ها در سیل استهبان، گزارش اعلام می‌شود

در صورت وقوع قصور یا تقصیر احتمالی دستگاه‌ها در سیل استهبان، گزارش اعلام می‌شود

در پی دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور به بازرس کل استان فارس مبنی بر حضور در مناطق سیل‌ زده استهبان و بررسی ابعاد مختلف حادثه و نظارت و ارزیابی روند امدادرسانی به سیل زدگان کاظم اکرمی با حضور در محل در جریان امور قرار گرفت.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عمومی اداره کل بازرسی فارس، در پی وقوع سیل در شهرستان استهبان در عصر جمعه (سی و یکم تیرماه) و فوت و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان، و در اجرای دستور دکتر خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور، اکرمی رئیس منطقه ۳ سازمان و بازرس کل استان به همراه کارشناسان و بازرسان بازرسی کل استان با حضور در محل حادثه موضوع را از نزدیک بررسی کردند.

بازرس کل استان فارس با تسلیت به خانواده جانباختگان و آرزوی سلامتی برای مصدومان، با اشاره به دستور رییس سازمان بازرسی گفت: با توجه به ماموریت دکتر خدائیان مبنی بر حضور در مناطق سیل‌ زده و تسلیت به خانواده جانباختگان، ابعاد و زوایای مختلف حادثه و روند امدادرسانی به سیل ‌ زدگان و مصدومان مورد نظارت دقیق قرار گرفت.

وی ادامه داد: در صورت وقوع قصور یا تقصیر احتمالی از سوی هر یک از دستگاه‌ ها، مراتب برای رسیدگی‌ های بعدی منعکس خواهد شد.

اکرمی به فرماندار شهرستان و مسئولین دستگاه‌های امداد رسان تاکید کرد که کمک به آسیب دیدگان سیل با جدیت دنبال شود.

بنابراین گزارش، در جریان حضور بازرس کل استان فارس در منطقه سیل زده استهبان، فرهاد طهماسبی نماینده مردم نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن قدردانی از دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور به بازرس کل فارس مبنی بر حضور در مناطق سیل‌ زده و نظارت و بررسی ابعاد و زوایای مختلف حادثه و روند امدادرسانی به سیل ‌ زدگان، این اقدام را شایسته تقدیر و دانست.

عصر روز جمعه سی و یکم تیر، بارش باران فصلی در شهرستان‌ حوالی شهرستان استهبان و داراب منجر به وقوع سیلاب شد که این حادثه ۲۱ نفر کشته به جا گذاشت.

در صورت وقوع قصور یا تقصیر احتمالی دستگاه‌ها در سیل استهبان، گزارش اعلام می‌شود

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + 9 =