کد خبر : 305403
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۱۰
-

دانلود قسمت ۱۰ سریال یاغی با لینک مستقیم و حجم رایگان

دانلود قسمت ۱۰ سریال یاغی با لینک مستقیم و حجم رایگان

دانلود قسمت دهم سریال یاغی در ادامه مطلب امکان‌پذیر می‌باشد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از فیلمینو، دانلود قسمت ۱۰ سریال یاغی با حجم رایگان در سایت برای علاقه‌مندان امکان‌پذیر است. سریال یاغی یک سریال در ژانر اجتماعی و خانوادگی به کارگردانی محمد کارت می‌باشد. این سریال یکی از پربازیگرترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی است که می‌تواند رکورد سریال‌های قبلی را بزند در این سریال بازیگرانی همچون پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی به ایفای نقش می‌پردازند.

دانلود سریال یاغی قسمت ۱۰

دانلود قسمت 10 سریال یاغی با لینک مستقیم و حجم رایگان

بازیگران سریال یاغی

‎پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، آبان عسکری، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیرضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، هادی دیباجی، (با معرفی) الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسن‌لو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری‌پور، سعید شریف، عباس ایمانی، پگاه سعیدی، لادن ژاوه‌وند، هوشنگ قوانلو، مائده تقوایی، مهرداد خانی، نیلوفر شهفری.

فیلمنامه سریال یاغی را پدرام‌ پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت با نگاهی به رمان «سالتو» به نگارش درآورده‌اند.

داستان سریال یاغی

جیران جدیدترین اثر محمد کارت، کارگردان به نام کشور در ژانر اجتماعی و خانوادگی که یکی از پربازیگرترین آثار شبکه نمایش خانگی در سال ۱۴۰۱ می‌باشد. داستان سریال درمورد دو نفر به نام‌های بهمن و نادر به سراغ کشتی گیری به نام علی شادمان می‌روند تا به راه خلاف سوقش دهند.

کارگردان: محمد کارت

تهیه‌کننده: اسماعیل عفیفه

نویسندگان: پدرام‌ پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت

درباره سریال یاغی

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد.

دانلود قسمت 10 سریال یاغی با لینک مستقیم و حجم رایگان

تماشا و دانلود فیلم جدید ایرانی و خارجی  از جمله سرگرمی‌ها و علاقمندی‌های عموم افراد جامعه به شمار می‌رود، اما اگر به هر علتی رسانه‌ای که از آن فیلم دانلود می‌کنید خوب نباشد ممکن است از تماشای فیلم لذت نبرید. به همین جهت انتخاب غرب تی‌وی به عنوان بهترین و برترین مرجع دانلود فیلم و سریال ایرانی موجب می‌شود تا روزهای سخت به خوبی سپری شود و با دوری از سینما و سرگرمی‌های بیرون از منزل به خوبی کنار بیایید. پس همین حالا وارد وب سایت تاپ مدیا شوید و به تماشا بنشینید تا از بی حوصلگی و افسردگی دور شوید.

دانلود قسمت 10 سریال یاغی با لینک مستقیم و حجم رایگان

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + 13 =