کد خبر : 304948
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
-

راه اندازی کمپین “اعراب علیه عادی سازی” در مصر همزمان با سفر بایدن به منطقه

راه اندازی کمپین “اعراب علیه عادی سازی” در مصر همزمان با سفر بایدن به منطقه

کمیته “یاری فلسطین” در مصر اعلام کرد که قصد دارد فعالیت‌هایی را با عنوان “اعراب علیه عادی سازی” با هدف مخالفت با ائتلاف نظامی کشورهای شورای همکاری خلیج فارس با اسرائیل برگزار کند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روزنامه القدس العربی، کمیته حمایت از فلسطین در مصر اعلام کرد که این همایش‌ها شامل برگزاری یک نشست سیاسی در روز ۱۶ ژوئیه؛ روز برگزاری نشست “ناتو عربی” است تا به گوش جهان صدای مردم درباره دفاع از منافع و سرنوشت و آزادی‌شان را برساند.

این همایش‌ها تحت عنوان “اعراب علیه عادی سازی” و با هدف مخالفت با ائتلاف نظامی است که قرار است با مشارکت کشورهایی از شورای همکاری خلیج فارس، مصر، اردن، عراق و حضور اسرائیل تحت عنوان “ناتوی عربی” تشکیل شود.

این کمیته در بیانیه‌ای اعلام کرد: در سایه تبلیغات و ادعاهای دروغین برای استقبال از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در جریان سفرش به منطقه و اهداف آشکار آن؛ الحاق رژیم صهیونیستی به منطقه و اعلام ائتلاف نظامی برای مقابله با تهدیدهای موجود باید به اهداف واقعی سفر بایدن توجه کرد. این اهداف تقسیم منطقه به طوایف مختلف و اداره جنگ نیابتی است. آمریکا منابع گاز و نفت منطقه را به غارت می‌برد و سلطه خود را بر جهان عربی از طریق اسرائیل افزایش می‌دهد تا عقب نشینی خود در اروپا بعد از شکست در اوکراین را جبران کرده و نزاع بین المللی را به منطقه بکشاند. ما از ملت عربی به ویژه ملت مصر می‌خواهیم با پیمان‌های مشکوکی که امنیت و صلح جهان عربی را تهدید می‌کند مخالفت کنند.

راه اندازی کمپین "اعراب علیه عادی سازی" در مصر همزمان با سفر بایدن به منطقه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 1 =