کد خبر : 304977
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
-

اسامی پذیرفته شدگان نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه طباطبایی اعلام شد

اسامی پذیرفته شدگان نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه طباطبایی اعلام شد

اسامی پذیرفته شدگان نهایی مقطع دکتری بدون آزمون (سهمیه استعداد درخشان) سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دانشگاه علامه طباطبایی اعلام شد.

به گزارش عصرقائم، دانشگاه علامه طباطبائی اعلام کرد که بر اساس آیین نامه “پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری”از میان متقاضیان واجد شرایط، برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در رشته‌های مشخص شده بدون شرکت در آزمون، دانشجوی دکتری می‌پذیرد.

دفتر استعداد درخشان دانشگاه علامه طباطبائی اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته های بدون آزمون مقطع دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ (سهمیه استعدادهای درخشان) را منتشر کرد.

دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد معتبر و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از یکی از دانشگاه های دولتی داخل کشور، دارا بودن میانگین کل ۱۶ و یا بالاتر در مقطع کارشناسی در تمامی رشته ها ومجموع میانیگن نمرات مقاطع کاردانی و کارشناسی ۱۶ برای دانشجویان دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته، دارا بودن میانگین کل ۱۷ و یا بالاتر بدون احتساب نمره پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد در تمامی رشته ها، کسب حداقل ۷۰ امتیاز از فعالیت های آموزشی و پژوهشی و مصاحبه و دارا بودن حداقل یک مقاله علمی پژوهشی چاپ شده یا دارای گواهی پذیرش چاپ مستخرج از پایان نامه و برخی موارد دیگر از مهم ترین شرایط شرکت در رشته های بدون آزمون عنوان شده بود.

حداکثر ۲۰ درصد ظرفیت پذیرش با آزمون شیوه آموزشی – پژوهشی دوره روزانه دکتری دانشگاه علامه طباطبایی به پذیرش بدون آزمون دانشجویان واجد شرایط اختصاص دارد.

طبق اعلام دانشگاه علامه طباطبایی، ظرفیت مذکور مازاد بر ظرفیت پذیرش با آزمون دانشگاه می‌باشد و این دانشگاه در رد یا قبول تقاضای داوطلبان از اختیارات لازم برخوردار بوده و ملزم به تکمیل ظرفیت دوره دکتری خود نخواهد بود.

دانش آموختگان حداکثر تا ۲ سال پس از فراغت از تحصیل می توانند از تسهیلات پذیرش بدون آزمون برای ورود به دوره دکتری برخوردار شوند، لذا داوطلبانی که در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۹ و قبل از آن فارغ التحصیل شده باشند، به هیچ وجه مجاز به شرکت در این فراخوان نمی باشد.

دانشجویان نیمسال آخر، به شرط فراغت از تحصیل حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۱مجاز بودند با رعایت سایر شرایط و با ارائه مدارک لازم در این فراخوان شرکت کنند.

دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی، کلیه دانشگاه ها وموسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، دولتی غیرانتفاعی، پیام نور، جامع علمیکاربردی و همچنین دانش آموختگان دوره های مجازی، نیمه حضوری، بین الملل، پردیس بین الملل و پردیس خودگردان، مجاز به ورود بدون آزمون به دوره دکتری این دانشگاه نبودند. لذا در صورت شرکت، از فرایند پذیرش حذف خواهند شد.

اسامی پذیرفته شدگان نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه طباطبایی اعلام شد

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + چهار =