کد خبر : 304873
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
-

آمل در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت

آمل در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت

رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل گفت:تعداد بیماران بستری افزایش یافته و در روز جمعه از وضعیت آبی به زرد و طبق آخرین به روز رسانی نرم افزار ماسک وزارت بهداشت تغییر یافت.

به گزارش عصرقائم، پژمان خسروی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به وضعیت کرونا در آمل گفت: روند صعودی  و در حال افزایش است، نسبت به دو هفته قبل تعداد بیماران سرپایی کرونایی دو برابر شده است.

وی از زرد شدن رنگ بندی آمل در شرایط کرونایی خبر داد و اظهار کرد: تعداد بیماران بستری افزایش یافته و در روز جمعه از وضعیت آبی به زرد و طبق آخرین به روز رسانی نرم افزار ماسک وزارت بهداشت تغییر یافت.

خسروی با بیان اینکه وارد موج هفتم شدیم خاطرنشان کرد: ستاد کرونا تاکید زیادی بر زدن واکسن یاداور و چهارم دارند، تمام کسانی که بالای ۱۸ سال دارند و ۶ ماه از زدن واکسن سوم گذشته است، باید واکسن یاداور بزنند.

وی ادامه داد:زدن ماسک در جاهی شلوغ نیز از دیگر مواردی است که از ابتدای کرونا مورد تایید پزشکان در کم شدن بار کرونا قرار گرفته است، امید می رود با زدن ماسک باعث عوارض کمترکرونا باشیم.

رئیس بهداشت و درمان آمل در خصوص مراکز واکسیناسیون خاطرنشان کرد: تمام مراکز بهداشت روستایی و شهری واکسن انجام میشود، مراکز بزرگ واکسیناسیون مصلی نیز حتی در روزهای تعطیل نیز خدمات واکسیناسیون ارائه می کند.

وی عادی انگاری را عوامل افزایش بیماران کرونایی دانست و خاطرنشان کرد: از شهروندان می خواهیم تجمعات غیر ضروری خوداری کنند، فاصله گذاری اجتماعی و با زدن با ماسک مانع انتشار این بیماری شوند.

رنگ های قرمز و نارنجی به نقشه کشور بازگشتند و در حال حاضر ۴ شهر قرمز، ۱۴ شهر نارنجیٍ ۱۴۲ شهر زرد و ۲۸۸ شهر آبی هستند در مازندران نیز کلاردشت نارنجی و ساری، گلوگاه، نکا، قائمشهر، سوادکوه، امل، چالوس، عباس آباد، تنکابل و رامسر زرد شدند و مابقی شهرها آبی هستند.

آمل در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت/ افزایش 2 برابری بیماران کرونایی

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − دو =