کد خبر : 304770
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
-

سرمربی تیم والیبال اسلوونی: بازیکنان ایران پیشرفت خوبی داشته‌اند

سرمربی تیم والیبال اسلوونی: بازیکنان ایران پیشرفت خوبی داشته‌اند

سرمربی والیبال اسلوونی پیروزی ایران مقابل لهستان را کار بزرگی دانست.

به گزارش عصرقائم، مارک لبدوف پس از شکست شاگردانش مقابل ایران اظهار داشت: بازی سختی داشتیم. البته که بازی بسیار مهمی بود و نقش اساسی در صعود به مرحله بعدی این مسابقات داشت. هر دو تیم سعی داشتند با انگیزه بالایی در این مسابقه بازی کنند.

وی افزود:در ست اول هر دو تیم، والیبال را در سطح بالایی ارائه کردند. در این ست توانستیم سرویس‌های بسیار قدرتمند تیم ایران را به خوبی کنترل کنیم. همچنین در بخش سرویس نیز عملکرد خوبی داشتیم و سرویس های خوبی را روانه زمین تیم ایران کردیم.

لبدوف ادامه داد: در عین حال فکر می‌کنم سه فرصت در توپ های برگشتی را از دست دادیم ولی از توپ های اول خود به خوبی استفاده کردیم. پیروزی در ست نخست به ما بسیار نزدیک بود و همانطور که مشاهده کردید ۲۶ بر ۲۴ نتیجه ست را واگذار کردیم. در ادامه فکر می کنم کمی ار انرژی خود را از دست دادیم.

سرمربی تیم ملی والیبال اسلوونی در پایان گفت: تیم ملی ایران امروز بسیار عالی بازی کرد. آن‌ها را از چهار هفته پیش در برزیل تحت نظر داشتیم. پیشرفت خوبی داشته‌اند و فرم خود را ارتقا داده‌اند. همچنین تواستند در مقابل تیم لهستان به پیروزی برسند که اصلا کار آسانی نیست. در مجموع بازیکنان ایران والیبال خوبی ارائه می‌کنند.

سرمربی تیم والیبال اسلوونی: بازیکنان ایران پیشرفت خوبی داشته‌اند

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + 3 =