کد خبر : 304486
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
-

آزادسازی ۷ هزار مترمربع از اراضی ملی در سوادکوه

آزادسازی ۷ هزار مترمربع از اراضی ملی در سوادکوه

فرمانده انتظامی سوادکوه از آزادسازی ۷ هزار متر مربع از اراضی ملی در بخش پل سفید آن شهرستان خبر داد.

به گزارش عصرقائم، عبدالله اکبری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: برابر احکام صادره از مراجع قضائي مبني بر ساخت و ساز غيرمجاز در اراضی منابع ملی بخش پل سفید، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی با همکاری ماموران منابع طبیعی شهرستان سوادکوه، ۷ هزار متر مربع از اراضی ملی كه به صورت غيرمجاز حصاربندی شده بود را آزادسازی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه با تأکید بر اقدامات پیشگیرانه در این خصوص اظهار داشت: با آموزش شهروندان درخصوص تبعات و آثار منفی و پیشگیری از محصور نمودن غیرمجاز و جلب مشارکت شهروندان، می توان توفیفات بیشتری به دست آورد.

عاملان تیراندازی در نوشهر دستگیر شدند

اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر نیز از دستگیری عاملان تیراندازی در مقابل منزل یکی از شهروندان نوشهری خبر داد و اظهار کرد: به دنبال یک فقره تیراندازی در یکی از محلات شهرستان نوشهر و گزارش موضوع به پلیس، شناسایی عامل اصلی و دستگیری ۲متهم پرونده در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پلیس امنیت و عمومی این فرماندهی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شدند و در عملیاتی غافلگیرانه در یکی از شهرستان های همجوار نسبت به دستگیری آنان اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل و خودروی متهمان، دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شد، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده علت تیراندازی خود در مقابل درب منزل یکی از شهروندان را اختلافات خانوادگی با وی عنوان کردند.

درویشی با بیان اینکه متهم به همراه پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد، تاکید کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد، گروهی هنجار شکن امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند.

اخلالگر نظم و امنیت عمومی در بابل زمینگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری یکی از مخلان نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد.

محمدزمان شالیکار اظهار داشت: به دنبال وقوع یک مورد درگیری با سلاح سرد که باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل ادامه داد: در همین راستا، ماموران کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شده و در عملیاتی مقتدرانه وی را دستگیر کردند.

وی، افزود: متهم که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل در آخر با بیان این که حفظ امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: هر کس به هر بهانه و هر وسیله بخواهد امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کند مطمئاً برخورد پلیس با این افراد بدون اغماض ، سخت، تلخ، قاطعانه و عبرت آموز خواهد بود.

آزادسازی 7 هزار مترمربع از اراضی ملی در سوادکوه/عاملان تیراندازی در نوشهر دستگیر شدند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − ده =