کد خبر : 303949
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
-

معرفی تفریحات مهیج در دبی

معرفی تفریحات مهیج در دبی

اکثر مسافران دبی که به قصد تفریح به دبی سفر می‌کنند دوست دارند تفریحات لوکس دبی را امتحان کرده و از آن لذت ببرند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از بیسان گشت، در این مطلب شرکت گردشگری بیسان گشت ۱۰ مورد تفریح لوکس را به شما معرفی خواهد کرد.

۱-اسکای دایوینگ

یکی از تفریحات عالی در دبی پرش از ازتفاعات دبی است که معمولا در بالای پالم جمیرا انجام می‌شود، گاهی نیز در دبی ماریانا. افراد بالای ۱۰۰ کیلو نمی‌توانند در این تفریح شرکت نمایند. در این تفریح مهیج یک مربی همراه شماست. حداقل سن برای انجام این تفریح ۱۸ سال می‌باشد. قبل از انجام اسکای دایوینگ به مسئول مربوطه مشکل یا عارضه و مریضی خود را بگویید.چرا که شاید نتوانید این ورزش را انجام دهید.

۲-اجاره ماشین‌های گران قیمت در دبی

گشت و گذار با ماشین‌های خفن در دبی یکی از لذت بخش‌ترین کارهایی است که می‌توانید در دبی انجام دهید. برای اجاره اتومبیل‌های گران دبی باید اطلاعات گواهینامه و عکس گذرنامه‌تان را به مسئول ذیربط ارائه نمایید. حواستان باشد که قبل از رانندگی با قوانین رانندگی دبی آشنا باشید. گردشگران تور های دبی می‌بایستی  قبل از تحویل گرفتن ماشین و سوار شدن به آن، از سالم بودن بدنه ماشین اطمینان حاصل نمایید. چرا که ممکن است نفر قبل از شما تصادف جزئی و ضربه‌ای به بدنه وارد کرده باشد و مسئول آن را ندیده باشد و ناگهان بعد از تحویل آن را به نام شما تمام کند و از شما خسارت دریافت نماید.

۳-برج خلیفه

برج خلیفه دارای ۱۶۲ طبقه است. بالا رفتن از برج خلیفه در آسانسور برج که سریع‌ترین آسانسور دنیاست، خیلی جذاب است. این که از بالای برج کل شهر با ببینید یکی از تفریحات عالی در امارات است که دارای بلیط کمی گران می‌باشد. برج خلیفه رستوران‌های مختلفی وجود دارد که با پرداخت هزینه جداگانه می‌توانید از غذاها و دسرهای آن لذت ببرید. آب نمای دبی نیز در پایین برج قرار دارد که یکی از زیبایی‌های این برج ۸۲۸ متری است.

۴-بیابان گردی با سافاری دبی

یکی از بهترین تفریحات بسیار خوب دبی تورهای سافاری دبی هستند که با ماشین‌های توان ۲ دیفرانسیل و آفرودهای عالی میزبان گردشگران می‌باشند. در تور سافاری در شب نمایش آتش، نمایش عروسک بازی، محفل های شب نشینی، نقاشی و طراحی حنا روی دست، و سرو ناهار یا شام در این تورها می‌باشد. خیالتان در رابطه با خرید تور سافاری دبی راحت باشد چرا که بیشتر هتل های دبی می‌توانند این تورها را برای شما خریداری نمایند. غروب آفتاب در سافاری دبی بسیار جذاب است.

۵-پارک آبی وایراد واری

پارک وایراد واری دبی جزو تفریحات فوق العاده عالی دبی محسوب می‌شود که دقیقا روبروی برج العرب قرار دارد. در این پارک آبی ۳۰ سرسره جذاب و مهیج وجود دارد. در این پارک آبی تمامی نکات ایمنی رعایت شده است.  شایان ذکر است که کودکان زیر ۲ سال اجازه ورود ندارند. استفاده از هر تفریح آبی بلیط مخصوص خود را دارد.

۶-کشتی های کروز

تور کروز دبی یکی از تفریحات عالی دبی است که می‌توانید به مدت سه ساعت در دریا از پالم جمیرا یا دبی مارینا از دور بازدید کنید. به هنگام ناهار یا شام، به صورت بوفه در فضایی با آهنگ آرامبخش میل نمایید. برای تمامی مسافرات جلیقه نجات وجود دارد. و یک جت اسکی برای محافظت از کشتی و ساکنان آن در اطراف کشتی مراقب شما خواهد بود. یکی از تفریحات لذت‌بخش در این کشتی‌ها این است که به شما اجازه ماهی‌گیری داده شده است. بلیط تور کروز برای کودکان زیر ۳ سال رایگان است.

۷-ماشین سواری روی دریا

یکی از جذاب‌ترین‌ترین تفریحاتی که بیشتر ثروتمندان دبی این تفریح را انجام می‌دهند، ماشین سواری روی آب است. در برخی از جاهای دبی اسکی‌های مخصوصی روی آب تعبیه کرده‌اند که به راحتی مانند رانندگی در خشکی می‌توانید در آب رانندگی کنید.

۸-اسکای دینر دبی

یکی از بهترین رستورانهایی که در دبی وجود دارد اسکای دینر است که علاقمندان می‌توانند در آسمان غذا میل نمایند. غذاهای این رستوران بسیار با کیفیت و خیلی خیلی گران است. یکی از تفریحات عالی دبی اسکای دینر است که لذت یک شام عالی دور میز معلق در آسمان دبی را تجربه خواهید کرد.

۹-شتر دوانی دبی

تفریح Camel Polo یا شتر دوانی یک مسابقه عالی با شترهای آموزش دیده است که برای انجام این مسابقه شما بایستی همراه با یک مربی حرفه‌ای به مسابقه بپردازید تا شتر شما را در مواقع نیاز کنترل کند. برای این کار شما بایستی حداقل ۱۶ ساله باشید.

۱۰-بستنی روکش طلا

یکی از تفریحات محشر دبی خوردن بستنی با روکش طلا می‌باشد که یکی از گران‌ترین بستنی‌های دنیا است. این بستنی همان بستنی زعفرانی ایرانی است که با روکش طلای خوراکی پوشش داده شده است. این بستنی را در ساحل جمیرا به فروش می‌رسانند.

معرفی تفریحات مهیج در دبی

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 7 =