کد خبر : 303690
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
-

چالش ایران و کمیته برگزاری بر سر بازی‌های کشورهای اسلامی!

چالش ایران و کمیته برگزاری بر سر بازی‌های کشورهای اسلامی!

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: سیستم ثبت‌نام اولیه بسته شده است و فدراسیون وزنه‌برداری نفر جدید نمی‌تواند ثبت نام کند.

به گزارش عصرقائم، اصغر رحیمی در مورد این که وزنه‌برداران معترض اگر به اردوی تیم ملی بازنگردند، فدراسیون می‌تواند نفرات جدیدی را به بازی‌های کشورهای اسلامی اعزام کند، بیان کرد: سیستم ثبت نام بازی‌ها اول چون بسته شده است و امکان ثبت نام مجدد نیست. البته ما ۱۵۰۰ نفر را ثبت نام اولیه کرده‌ایم و باید ببینیم اگر بخواهند نفر جدیدی معرفی کنند در لیست اولیه بوده است یا نه؟

رحیمی در مورد مشکلی که با کمیته برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی پیدا کرده‌اند، تصریح کرد: به‌شدت با کمیته برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی به مشکل خورده‌ایم البته این مربوط به ما نیست؛ همه کشورها به این موضوع گلایه داشتند. میزبان برای مربی و سرپرست و همراهان تیم‌ها تنها ۲۵ درصد سهمیه داده است. همیشه این سهمیه روی ۵۰ تا ۶۰ درصد بوده است و این اقدام ترکیه عجیب است.

او در مورد دلیل این اقدام میزبان گفت: شاید برای درآمدزایی این کار را انجام می‌دهند و بخواهند برای نفرات اضافی پول بگیرند و شاید جا برای اسکان کم داشته باشند. در هر صورت ما مقاومت کردیم و اعلام کردیم که در مورد حضور یا حضور نداشتن در بازی‌ها تصمیم می‌گیریم.

رحیمی تاکید کرد: ما بلیت رزرو کردیم و بخشی از آن را پرداخت شده است. ما ۲۸۰ ورزشکار داریم و ۷۰ کارت همراه به ما دادند در حالی که ۱۵۰ کارت لازم داریم. الان برای کشتی با ۲۰ ورزشکار باید ۴ نفر به عنوان مربی، پزشک، ماساژور و فیزیوتراپ اعزام کنیم که نشدنی است.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی در مورد واکنش کمیته ملی المپیک به این تصمیم کمیته برگزاری بازی‌ها گفت: کارهای داخلی برای اعزام انجام شده و چالش اصلی ما کمیته برگزاری مسابقات است. ما استدلال کردیم و گفتیم در المپیک و بازی‌های آسیایی کم‌ترین سهمیه کارت همراه ۴۰ درصد است. ما شبانه‌روزی در تلاش هستیم تا موضوع حل شود. سپس تصمیم می‌گیریم که تیم اعزام شود یا خیر.

چالش ایران و کمیته برگزاری بر سر بازی‌های کشورهای اسلامی!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × سه =