کد خبر : 303418
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵
-

تشکیل حکومت اسلامی پاداش الهی به قیام امام خمینی(ره) و همراهی ملت بود

تشکیل حکومت اسلامی پاداش الهی به قیام امام خمینی(ره) و همراهی ملت بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا گفت: امام حرکت خود را قیام برای خدا نامید و خداوند نیز به این قیام برکت داد و دل‌های مردم را همراه با امام کرد تا جایی که یک ملت به تنهایی در برابر ابرقدرت‌هایی که نمی‌خواستند انقلاب به نتیجه برسد بپاخواست و با خلق حماسه‌هایی مانند ۱۵ خرداد در برابر خواست دشمنان ایستاد و موفق نیز شد.

به گزارش عصرقائم، علی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، ضمن گرامیداشت ایام ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد، اظهار کرد: نگاه به این ایام یادآور روزهایی است که مردم ایران بلکه امت اسلام یک عالم جلیل‌القدر و بنیانگذار انقلاب اسلامی را از دست دادند و در سوگ این امام عزیز به سوگ نشتند.

وی افزود: البته خدا را شکر می‌کنیم که فردای آن روز مجلس خبرگان رهبری اقدامی  تاریخی را انجام داد که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مد ظله العالی) را به عنوان ولایت فقیه و جانشین بر حق امام راحل برگزید و از این جهت مردم خوشحال و شادمان هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا خاطرنشان کرد: انسان با نگاه به تاریخل، شبیه همین ماجرا را مشاهده می‌کند؛ در جایی که با شهادت امام حسن عسگری مردم از یک طرف نالان و نگران هستند اما فردای آن روز آغاز امامت و زعامت حضرت ولی عصر بود که مردم از این جهت خوشحال شدند و این دقیقا تکرار تاریخ را نشان می‌دهد.

این مسئول اضافه کرد: به همین مناسبت همچون سال‌های گذشته برنامه‌های گوناگونی در سطح کشور نیز برگزار می شود تا یاد آن عزیز سفر کرده به خوبی گرامی داشته شود و البته کاروان‌هایی نیز برای اعزام به مرقد امام به منظور تجدید میثاق با آرمان‎‌های امام راحل و شهدای عزیز و همچنین تجدید بیعت با جانشنین امام راحل و شرکت در مراسم سخنرانی رهبر انقلاب در دستور کار قرار داشته است.

وی گفت: آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی تنها با ادامه مسیری که بنیانگذار آن بنا نهاده و به بهترین شکل ممکن توسط خلف صالح ایشان ادامه یافته دست یافتنی خواهد بود و این در شرایطی است که ابتدا به فهم درستی از این آرمان‌ها دست یافته و در ادامه بتوانیم بر عهد خود یعنی عمل به این دستورات پایبند بمانیم.

نجفی تشکیل حکومت اسلامی را بزرگترین دستاورد نهضت به راه افتاده به همت امام خمینی(ره) با همراهی مردم ایران برشمرد و تصریح کرد: امام حرکت خود را قیام برای خدا نامید و خداوند نیز به این قیام برکت داد و دل‌های مردم را همراه با امام کرد تا جایی که یک ملت به تنهایی در برابر ابرقدرت‌هایی که نمی‌خواستند انقلاب به نتیجه برسد بپاخواست و با خلق حماسه‌هایی مانند ۱۵ خرداد در برابر خواست دشمنان ایستاد و موفق نیز شد.

وی افزود: پس از آن نیز بیش از ۴۰ سال است مستکبران عالم که با شاخصه ظلم‌ستیزی این انقلاب و نظام اسلامی بر آمده از آن سر سازش نداشته و ندارند از هر تلاشی برای کاستن از سرعت و یا متوقف ساختن آن مضایقه نکردند اما ملت عهد بسته ایران بر مسیر رساندن پرچم انقلاب به دست صاحب بر حقش یعنی حضرت ولی عصر(عج) و تشکیل حکومت جهانی الله ثابت قدم مانده و تمام توطئه‌های دشمنان را همچون ایام ابتدای نهضت با فدای جان و مال خود و تقدیم شهدای گرانقدری همچون شهید حاج قاسم سلیمانی نقش بر آب کرده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا متذکر شد: امروز یکی از پیچیده‌ترین برهه‌های تاریخی دوره آخرالزمان و پیش از ظهور منجی را سپری می‌کنیم و همه آحاد مسئولان، نخبگان و ملت باید با وحدت رویه و دست‌دردست هم پشت سر مقتدا و ولی فقیه خود این مسیر را استوارتر از همیشه با اتکال به خداوند و عمل به فرامین امامین انقلاب اسلامی با همه سختی‌‌های موجود طی نماییم تا در نهایت با تحقق گام‌های بعدی ترسیم شده در رسیدن به تمدن نوین اسلامی با همراهی ملت‌های آزادی‌خواه جهان هیمنه کفر و استکبار را بر هم زده و جهان را در رکاب ولی‌الله اعظم پر از عدل و داد سازیم.

این مسئول تأکید کرد: در مسیر تحقق آرمان‌ها، دشمن با کمک بدخواهان خارجی و داخلی ملت ایران تلاش دارد با ایجاد فضایی مسموم و نا امید از آینده کشور، هویت انقلاب را خدشه‌دار، آینده آن را تاریک و مردم را از مسیر پیش آمده پشیمان سازند که با تمام تلاش باید در عرصه جهاد تبیین و ایجاد امید در میان اقشار مختلف مردم گام برداریم.

وی در پایان گفت: خرمشهرهای راهبردی گوناگونی در  عرصه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در پیش داریم و از خداوند می‌خواهیم ما را در عمل به وظایف خود که خدمت به این مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است با برکت بخشیدن به این خدمات و خنثی‌سازی کید دشمنان، یاری رساند.

تشکیل حکومت اسلامی پاداش الهی به قیام امام خمینی(ره) و همراهی ملت بود

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + 1 =