کد خبر : 303285
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
-

ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان

ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان

رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد و ترافیک را در محورهای کندوان و هراز سنگین و نیمه سنگین اعلام کرد.

به گزارش عصرقائم، سید محسن هاشمی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به مسدود بودن مسیر شمال به جنوب محورهای کدوان و آزادراه تهران شمال، تردد در این محور در مسیر جنوب به شمال در محدوده‌های پل زنگوله، سیاه بیشه و هزارچم نیمه سنگین تا سنگین است.

وی افزود: همچنین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده‌های پلور، آب اسک، شاهندشت، سه راهی چلاو نیمه سنگین بوده و در دیگر محورها وضعیت تردد عادی و روان است.

رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران گفت: از نظر وضعیت جوی هیچ گونه مداخلات جوی خاصی رادر استان شاهد نیستم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره نیز به تعطیلات نیمه خرداد و افزایش تردد در محور‌های ارتباطی استان گفت: در اجرای محدودیت‌ها تا صبح دوشنبه ۱۶ خرداد تردد موتورسیکلت‌ها به استثنای نیرو‌های انتظامی و امدادی درمسیر رفت و برگشت جاده‌های کرج، چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

یدالله جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد انوع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در جاده کندوان افزود: روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته آینده (۱۵ و ۱۶ خرداد) از ساعت ۱۳ تا ۲۴ تردد انواع وسیله نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسیله نقلیه در این مسیر از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در جاده هراز نیز آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه (امروز)، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه (۱۲ تا ۱۶ خرداد) ممنوع است.
سرهنگ جهانتاب همچنین از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ یکشنبه هفته آینده چهاردهم خرداد در مسیر رودهن به آمل اشاره کردو افزود: با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز، مسیر آب اسک به رودهن محدوده مشاء یکطرفه خواهد شد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران نیز اظهار کرد: چند روزی است شاهد جوی آرام و آسمانی صاف تا آفتابی هستیم و دمای هوا نیز روند افزایشی داشته است؛ به‌طوری‌که روز گذشته بیشینه دما در آمل ۳۳ و ساری به ۳۱ درجه سانتی‌گراد رسید.

احمد اسدی افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد کماکان جدی پایدار و تقویت الگوی تابستانه را بر روی آسمان مازندران داریم و انتظار داریم دمای هوا تا اواسط هفته آینده روند افزایشی داشته باشد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه افزایش دما طی روزهای یک‌شنبه تا سه‌شنبه هفته آینده محسوس خواهد بود، اضافه کرد: انتظار داریم دمای هوا در مناطق غربی تا ۳۳ و در مناطق مرکزی و شرقی حدود ۳۸ درجه سانتی‌گراد برسد.

اسدی با اعلام اینکه روزهای خیلی گرمی را پیش رو خواهیم داشت، تصریح کرد:  به همین دلیل تاکید بر مدیریت مصرف انرژی آب و برق و همچنین پرهیز  از روشن کردن آتش در مزارع و مراتع و خودداری از آتش زدن کاه و کلش بعد از برداشت گندم و جو است.

وی یادآور شد: از روز چهارشنبه هفته آینده انتظار داریم با شکل‌گیری جریانات شمالی  از شدت گرما کاسته شده و شاهد وزش باد در آسمان مازندران باشیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران طی روزهای آینده به‌صورت آرام پیش‌بینی می‌شود که تاکید بر رعایت جوانب احتیاط و شنا در محدوده امن دریا است.

ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان/ روز‌های گرم و آفتابی در مازندران تا 10 روز آینده

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + پانزده =