کد خبر : 303191
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
-

حیدری: قول می‌دهیم بین هیات رییسه وحدت ایجاد کنیم

حیدری: قول می‌دهیم بین هیات رییسه وحدت ایجاد کنیم

یک عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید همه باید دست به دست هم دهند تا بین هیات رییسه وحدت ایجاد شود.

به گزارش عصرقائم، طهمورث حیدری پس از جلسه مجمع فدراسیون فوتبال اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم معضلات فوتبال را مرتفع کنیم و قول می‌دهیم بین هیات رییسه وحدت ایجاد کنیم و همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم پشتیبان اصلی تیم ملی باشیم و سطح فوتبال بالاتر برود. مطمئن باشید از این به بعد اتفاقات بهتری می‌افتد. تجربیات بیش‌تری کسب کرده‌ایم و متوجه شدیم که باید کارهایی انجام دهیم که به نفع فوتبال است. بدون ریا کاری و منافع شخصی کار را پیش می‌بریم.

او ادامه داد: به همین زودی و در اولین جلسه پیش‌رو عضو جدید هیات رییسه مشخص می‌شود تا جلسات رسمیت داشته باشد. من می‌دانم همه کسانی که در فدراسیون زحمت می‌کشند تحت فشار بودند چون آن هماهنگی و همدلی که باید باشد را نداشتیم. رییس‌مان عزل شده بود و در خیلی چیزها مشکلات خودمان را داشتیم اما قول می‌دهم که اتفاقات خوبی می‌افتد و خستگی از تن همه در می‌آید. همه متعهد شدیم که برای فوتبال اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. زمان مجمع بعدی مشخص شده است و تکلیف همه چیز معلوم خواهد شد.

حیدری درباره تکلیف حضور شهره موسوی در هیات رییسه گفت: متاسفانه برای او مشکل ایجاد شده است و آرزو می‌کنیم مشکلاتش حل شود. او هنوز محکومیتی ندارد و فعلا فقط بازداشت شده است. در جلسات گذشته برای حضور او همکاری صورت گرفته است و تا اتفاقی رخ نداده باشد، او همچنان عضو هیات رییسه خواهد ماند.

حیدری: قول می‌دهیم بین هیات رییسه وحدت ایجاد کنیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + هجده =