کد خبر : 303116
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵
-

ربیعی: از عملکردم در مس راضی هستم

ربیعی: از عملکردم در مس راضی هستم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد.

به گزارش عصرقائم، محمد ربیعی پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر پیکان در هفته پایانی لیگ اظهار کرد: ابتدا به بازماندگان حادثه آبادان تسلیت می‌گویم. امروز شاهد بازی فیزیکی و فشرده‌ای شاهد بویدم. پیکان تیم جوانی است دوندگی بالایی داشت. تیم ما با همه توان جنگید و بازی کرد. در نیمه اول بر خلاف جریان بازی، به حریف پنالتی دادیم که به گل تبدیل شد.

وی افزود: در نیمه دوم توانستیم بازی را جبران کنیم و بعد از به ثمر رساندن گل، بازی شرایط متعادل پیدا کرد. بازی از نظر جنگ‌های فیزیکی بازی خوبی بود اما فرصت‌های زیادی ایجاد نشد.

او در ادامه درباره شرایط ادامه همکاری خود با مس رفسنجان هم گفت: خوشحالم بعد از سه سال مس رفسنجان را به اینجا رساندم که جزو شش تیم اول ایران است. از این بابت در حوزه  کاری خودم جای خوشحالی برای من دارد. این برای من دستاورد است. از طرفی هم سعی کردم فلسفه بازی خودمان را پیاده کنیم. برابر برخی تیم‌ها باختیم اما فوتبال مد نظرم را انجام دادیم. ما در تیم مس مثل خانواده بودیم و روزهای زیادی را سپری کردیم. با این حال حس خوبی در تیم ایجاد کردیم وبازیکنان مس را مثل خانواده دوم خود می‌دانستند.

ربیعی همچنین گفت: همه مسئولان باشگاه در موفقیت ما سهیم هستند. من یک فصل دیگر قرارداد دارم و برخی مدیران باشگاه با من صحبت کردند و درخواست‌هایی داشتند. در طول فصل استعفا کردم اما با آن موافقت نکردند. الان هم درخواست‌هایی دارند چون تیم را ارتقا داده‌ایم. من دوست دارم ارتقای تیم که هر سال انجام شده متوقف نشود تا به جایگاه‌های بالایی جدول برسیم.

ربیعی: از عملکردم در مس راضی هستم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 2 =