کد خبر : 303145
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵
-

حسینی: این قهرمانی متفاوت از ۱۰ سال پیش بود

حسینی: این قهرمانی متفاوت از ۱۰ سال پیش بود

دروازه‌بان استقلال می‌گوید این قهرمانی برایش ویژه‌تر از قهرمانی ۱۰ سال پیش لیگ برتر با استقلال بود.

به گزارش عصرقائم، سیدحسین حسینی، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در حاشیه جشن قهرمانی این تیم اظهار کرد: خدا را شکر که توانستیم یک فصل سخت را با قهرمانی تمام کنیم و به اهدافمان برسیم و امیدوارم این قهرمانی ادامه‌دار باشد.

او درباره رکوردشکنی‌اش در این فصل عنوان کرد: شما خبرنگاران از ابتدای فصل به من لطف داشتید. من از اول فصل خیلی تلاش کردم که فصل متفاقوتی داشته باشم و خدا را شاکرم که این اتفاق افتاد. از بهزاد غلامپور و کادر فنی تشکر می کنم که در این راه من را کمک کنند.

حسینی درباره دعوت شدن دوباره‌اش به تیم ملی توضیح داد: خدا را شکر می‌کنم که دوباره به تیم ملی دعوت شدم و از اسکوچیچ منونم که به لیگ ایران با دقت نگاه می‌کند. همین دنبال کردن لیگ ایران باعث شد که دوباره به تیم ملی برگردم و تمام تلاشم را می کنم که برای تیم ملی بازی کنم.

وی در خصوص شرکت نکردن وزیر ورزش در جشن قهرمانی استقلال تصریح کرد: در ایران، جشن قهرمانی مشکلات خاص خود را دارد. به نظرم بی‌نظمی‌های خاصی وجود دارد. در این مراسم مسئولان کم بودند اما باز هم بی‌نظمی‌هایی وجود داشت.

او در خصوص قهرمانی ۱۰ سال پیش استقلال گفت: من در آن قهرمانی حضور داشتم و این دومین قهرمانی لیگ برتر من است. البته این قهرمانی برای من ویژه‌تر بود زیرا توانستم در آن بازی کنم. ۱۰ سال پیش، سال اولم در استقلال بود و نتوانستم به میدان بروم.

حسینی: این قهرمانی متفاوت از ۱۰ سال پیش بود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − چهار =