کد خبر : 303097
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰
-

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در تعطیلات نیمه خردادماه

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در تعطیلات نیمه خردادماه

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران ضمن تشریح جزئیات محدودیت و ممنوعیت سفر در تعطیلات نیمه خرداد، گفت: ترددهای بین استانی از جاده های هراز و سوادکوه امکان پذیر بوده و جاده چالوس نیز با هدف هدایت سفر پایتخت نشینان به سمت شمال یک طرفه می شود.

به گزارش عصرقائم، رضا علیخانی در جلسه شورای ترافیک استان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود ۳۵۰۰ نفر مسافر از استان مازندران به حرم مطهر امام راحل بعنوان زائر سفر نمایند تا در مراسم ارتحال حضرت امام شرکت کنند و همچنین پیش بینی می شود حدود ۱۵ الی ۲۰ میلیون مسافر به استان مازندران سفر کنند.

وی افزود: برای اینکه تداخلی میان این دو سفر ایجاد نشود و برای پیشگیری از وقوع گره های ترافیکی و در راستای سهولت سفر، آرامش و آسایش زائرین و مسافرینی که بسمت مازندران سفر می کنند و مدیریت ترافیک و زمان سفر برای این که زائرین در زمان مقرر در حرم مطهر حضور داشته باشند، تمهیدات مدیریتی اتخاذ شده است.

معاون استاندار، یادآور شد: تردد زوار بسمت تهران از محور چالوس ممنوع است و مسافرینی که از رامسر، تنکابن و عباس آباد قصد دارند به تهران عزیمت کنند، پیشنهاد می شود مسیر گیلان – تهران را انتخاب کنند.

علیخانی، اظهار کرد: زائرین از محور هراز و سوادکوه می توانند تردد داشته باشند و در بازه زمانی ۱۴و۱۵ خرداد در محور هراز و سوادکوه تردد بصورت دو طرفه و در محور چالوس بصورت یک طرفه بسمت مازندران بلامانع می باشد.

وی افزود: هنگام بازگشت مسافرین از حرم مطهر حضرت امام، تمهیداتی برای یک طرفه کردن محور هراز و سوادکوه در دستور کار قرار دارد که در زمان مقتضی اطلاع رسانی می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران تصریح کرد: ۶ تیم گشت فعال در محورهای مواصلاتی استان برای هدایت سفر و کنترل حرکات و مدیریت مسیر جهت کاهش ترافیک و جلوگیری از وقوع گره های ترافیکی مستقر می شوند.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در تعطیلات نیمه خردادماه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + 1 =