کد خبر : 303000
تاریخ انتشار : شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
-

واسه تعمیر پکیج به هر کسی اعتماد نکنید چون هر تعمیرکاری یه پکیج کار واقعی نمیشه

واسه تعمیر پکیج به هر کسی اعتماد نکنید چون هر تعمیرکاری یه پکیج کار واقعی نمیشه

در یکی از روزهای سرد زمستان با احساس سرمای عجیبی از خواب بیدار شدم و به سرعت فهمیدم علت سرد بودن خانه خاموش شدن پکیج دیواری هست، بعدش می خواستم دوش بگیرم و برم سرکار که یادم افتاد آبگرم نداریم.

به گزارش عصرقائم، به نقل از پکیج کار، از شدت کلافگی گوشی رو برداشتم و به دنبال یک مرکز معتبر واسه تعمیر پکیج افتادم، البته با تجربه تلخی که دفعه قبل با تعمیرکار پکیج داشتم این بار کمی محتاطانه عمل کردم و نهایت تلاش خودم را کردم تا یک مرکز تخصصی در این زمینه پیدا کنم که حتما نمایندگی ایران رادیاتور باشه.

بعد از کمی جستجو فهمیدم در شهر تهران برای تعمیر پکیج مرکزی معتبرتر از شرکت پکیجکار پیدا نخواهم کرد و بعد از صرف صبحانه شماره را گرفتم و درخواست اعزام تعمیرکار دادم.

هنوز یک ساعت نگذشته بود که زنگ درب خانه به صدا درآمد و من کنجکاو از اینکه چه شخصی پشت در هست آیفون را برداشتم و با دیدن تعمیرکار پکیج واقعا شوکه شدم.

چون دفعه قبل یه تعمیرکار  منو صبح تا شب تو خونه نگهداشت و دست آخر با یه فاکتور سنگین ازم پذیرایی کرد.

بعد از بازدید دستگاه پکیج توسط تکنسین شرکت پکیجکار فهمیدم ایشان در حال بستن درب دستگاه هستند، پیش خودم فکر کردم لابد قطعه ای نیاز داره و تعمیرکار این قطعه را همراه ندارد و مجبورم یه وقت دیگه دوباره از کارم بزنم. با عصبانیت پرسیدم چی شد پس آقا؟

آقای محترم تعمیرکار با متانت و لبخند پاسخ داد : شیر آبگرم را باز کنید و رادیاتورها را چک کنید که گرما دارند!

با تعجب بسیار رفتم و دیدم هم آبگرم داریم و هم رادیاتور گرم.

از تعمیرکار دلیل خاموش شدن پکیج را پرسیدم و فهمیدم دستگاه مشکلی نداشته و فقط فشار بار پکیج کم شده بوده که با یه هواگیری ساده مشکل برطرف شده و جالب اینکه ایشان خیلی با حوصله آموزش هواگیری پکیج را به من یاد داد.

از عملکرد این تعمیرکار به شدت رضایت دارم و فقط شدیداً اعصابم از تعمیرکار قبلی خورد هست که همچین کاری با من کرد، چون دفعه قبل هم دقیقا همین ارور را میداد که اون تعمیرکار بی انصاف همچین بلایی سر ما آورد.

خواستم این موضوع را با شما به اشتراک بزارم و بگم هر تعمیرکاری را به منزل نیارید و اگر ساکن شهر تهران هستید برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور فقط و فقط از شرکت پکیج کار کمک بگیرید.

واسه تعمیر پکیج به هر کسی اعتماد نکنید چون هر تعمیرکاری یه پکیج کار واقعی نمیشه

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =