کد خبر : 302911
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
-

دیدار قریب الوقوع عباس و گانتس

دیدار قریب الوقوع عباس و گانتس

وزیر همکاری رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه از سلسله جلسات میان مقامات اسرائیلی با همتایان فلسطینی خود به رهبری محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان در هفته‌های آینده خبر داد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از صدی البلد، عیسی فریج، وزیر همکاری رژیم صهیونیستی در مصاحبه با روزنامه عبری “اسرائیل هیوم” گفت، قرار است بنی گانتس وزیر جنگ اسرائیل در دوره آتی با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کند.

وی افزود: هفته آینده با وزیر اقتصاد و دارایی فلسطین دیدار خواهم کرد. همچنین یائیر لاپید، وزیر خارجه اسرائیل نیز با ریاض المالکی وزیر امور خارجه فلسطین به منظور کاهش تنش میان دو طرف دیدار خواهد داشت.

فریج در خصوص اظهارات قبلی آویگدور لیبرمن، وزیر دارایی اسرائیل که در آن گفته بود عباس مرتکب “تروریسم سیاسی” می شود، گفت: من با او موافق نیستم، فکر می‌کنم او اشتباه می‌کند، این اظهارات نادرست است.

فریج گفت: عباس بهترین شریکی است که تاکنون داشته‌ایم و از عدم پیشرفت با او و ایجاد افق سیاسی جدید پشیمان خواهیم شد.

وی با تاکید بر اینکه برای تشکیل کمیته اقتصادی بین اسرائیل و فلسطین تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: نباید از دیدار وزرای اسرائیل با وزرای فلسطینی هراس داشته باشیم.

ریج خاطرنشان کرد که “از دولت اسرائیل خواسته است تا این کمیته اقتصادی را تشکیل دهد، اما برخی محافل اسرائیلی نگرانند که این کمیته به یک کمیته سیاسی تبدیل شود.”

دیدار قریب الوقوع عباس و گانتس
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − یک =