کد خبر : 302702
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
-

پیگیری رفع موانع ناشی از بروکراسی اداری جهت تسریع در تولید کمباین در اراک

پیگیری رفع موانع ناشی از بروکراسی اداری جهت تسریع در تولید کمباین در اراک

استاندار مرکزی گفت: موانع ناشی از بروکراسی اداری به جهت تسریع در تولید کمباین در استان رفع می شود.

به گزارش عصرقائم، دکتر فرزاد مخلص الائمه دوم خردادماه ۱۴۰۱ در جریان بازدید از شرکت کمباین سازی ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت کمباین سازی از شرکت های راهبردی و مهم مرتبط با حوزه کشاورزی است.

وی با اشاره به تولید کمباین های برداشت برنج و گندم در این شرکت، گفت: شرکت پس از یک دوره رکود خوشبختانه از سال ۱۳۹۵ در جریان بازگشت به شرایط شکوفایی گذشته خود قرار گرفت و امروز قریب به ۴۰۰ نفر در این شرکت مشغول به کار هستند.

مخلص الائمه تصریح کرد: موانعی برای تحویل کمباین به کشاورزان و مصرف کنندگان نهایی وجود دارد که باید با کمک بانک کشاورزی رفع شود و در اولین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مشکلات بررسی می شود و تلاش خواهیم کرد که موانعی که در جریان بروکراسی اداری و دیوان سالاری اداری استان ایجاد شده رفع شود تا شرکت بتواند مسیر توسعه صنعتی و تحویل محصول را با شتاب بیشتر ادامه دهد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تعداد زیادی از متقاضیان و خریداران کمباین در لیست نوبت و انتظار هستند و اگر موانع اداری رفع و مشکلات تامین و مسئله گردش مالی حل شود می توان لیست انتظار را کوتاهتر کرد.

استاندار مرکزی بیان کرد: با توجه به شرایط ایجاد شده در تغییر نظام یارانه ای کشور، قطعا بخش کشاورزی جزو پیشران های جدی اقتصادی خواهد بود و نیاز به حمایت لجستیکی نظیر کمباین دارد و بر همین اساس باید مسئولان و دستگاه های مرتبط نهایت همکاری را با شرکت کمباین سازی ایران داشته باشند.

پیگیری رفع موانع ناشی از بروکراسی اداری جهت تسریع در تولید کمباین در اراک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × یک =