کد خبر : 301567
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
-

ترافیک سنگین در محورهای مازندران

ترافیک سنگین در محورهای مازندران

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران از ترافیک سنگین در محور‌های کندوان، هراز و آزادراه تهران ـ شمال خبر داد.

به گزارش عصرقائم، محسن هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: آمد و شد خودرو‌ها امروز سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در محور‌های کندوان، هراز و آزادراه تهران ـ شمال سنگین است.

وی بیان کرد: هیچ گونه مداخلات جوی هم اکنون در محور‌های شمالی گزارش نشده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان، گفت: تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۷ اردیبهشت از محور‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه ممنوع است .

این مسئول ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز سه شنبه ۱۳ اردیبهشت از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز سه شنبه از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد بود.

هاشمی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز سه شنبه ۱۳ اردیبهشت از آب اسک به رودهن ممنوع بوده و و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روز سه شنبه، از رودهن به سمت آب اسک یک طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها در محور هراز کماکان ممنوع است.

وی تصریح کرد: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز از محور هراز ممنوع است.

هاشمی اظهار کرد: تردد انواع تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز از مسیر جنوب به شمال محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

ترافیک سنگین در محورهای مازندران

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + 14 =