کد خبر : 301364
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۴۰
-

مورینیو: پیشرفت رم را قبول دارم چون به فروتنی معروف نیستم

مورینیو: پیشرفت رم را قبول دارم چون به فروتنی معروف نیستم

سرمربی تیم رم ایتالیا عنوان کرد این تیم زیر نظر او در چند ماه اخیر پیشرفت خوبی داشته است.

به گزارش عصرقائم، به نقل از فوتبال ایتالیا، لسترسیتی و رم در نیمه نهایی لیگ کنفرانس برابر هم به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا دیدار برگشت تعیین کننده باشد؛ دیداری که هفته بعد در المپیکو رم برگزار می شود.

جالوروسی با ضربه لورنزو پلگرینی در ورزشگاه کینگ پاور پیش افتاد، اما آدمولا لوکمن بازیکن تیم لسترسیتی از فاصله نزدیک گل تساوی را به ثمر رساند. قانون گل‌های خارج از خانه در این فصل در اروپا لغو شده است، بنابراین هر تیمی که در ورزشگاه المپیکو برنده شود، به فینال در تیرانا آلبانی خواهد رفت.

پاس گل پلگرینی را نیکولا زالوسکی، بازیکن نوجوان رم، به گل رساند. مورینیو به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: زالوسکی در ۹ تا ۱۰ سالگی به آکادمی رم پیوست، بنابراین دیدن بازی او در این سطح فوق العاده است. ما خیلی راحت توپ را از دست دادیم. این کار را خیلی خوب انجام ندادیم. در نیمه اول سازماندهی شده بازی کردیم و توانستیم فشار حریف را کنترل کنیم و همانطور که می خواستیم بازی کنیم، اما با گذشت زمان شدت خود را از دست دادیم و کار دشوار شد. من مطمئن هستم که هر هوادار رم دوست دارد در دیدار برگشت حضور داشته باشد و این جو خوبی در ورزشگاه ایجاد می کند. من می دانم که حتی با وجود ۷۰۰۰۰ هوادار در استادیوم و حتی بیشتر توان برتری برابر لستر را در بازی برگشت داریم.

او در ادامه صحبت های خود گفت:‌ اکنون ما یکشنبه در سری آ بولونیا را پیش رو داریم، تیمی که خیلی خوب بازی می کند و پیروز می شود. برخلاف لستر، ما باید روی سری آ و تلاش برای کسب رتبه پنجم تمرکز کنیم، در حالی که آنها شانسی برای صعود به اروپا ندارند. ما باید نیمه نهایی را برای سه روز فراموش کنیم و تمام تمرکز خود را روی بولونیا بگذاریم.

از مورینیو پرسیده شد که چگونه قصد دارد به بازی برگشت مقابل لسترسیتی فکر کند که او گفت: من باید بازی برگشت را در نظر بگیرم و تجزیه و تحلیل کنم زیرا پنجم یا ششم شدن در سری آ متفاوت است. ما می‌خواهیم مطمئن باشیم که فصل آینده در لیگ اروپا بازی می‌کنیم، نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم اول لیگ کنفرانس را می بریم یا خیر. لستر تیمی است که در فضای خالی حمله می کند، آنها این کار را از دوران کلودیو رانیری انجام دادند. حالا آنها سعی می کنند کمی بیشتر از عقب بازیسازی را شروع کنند، اما هنوز هم تاکتیک های قدیمی خود را دارند و وقتی از خانه دور هستند هم تیم خطرناکی محسوب می شوند. آنها نیمکت خوبی دارند و به هیچ وجه نباید دست کم گرفته شوند. ما باید بیشتر با عقل مان بازی کنیم تا قلبمان. چهاردهمین بازی لیگ کنفرانس است، اگر برنده شویم، در فینال هستیم.

او در پاسخ به سوالی درباره پیشرفت رم زیر نظر او نیز گفت: من به خاطر فروتنی در دنیا مشهور نیستم، بنابراین باید این تعریف و تمجید شما از خودم را قبول کنم! اگر پنج یا شش ماه پیش این بازی را انجام می دادیم، قطعا می باختیم. ما شهامت این را داشتیم که همانطور که در ابتدا بازی می‌کردیم، با پرسینگ بالا با زانیولو و تامی در خط حمله بازی کنیم. امیدوارم تیم به پیشرفت خود در این بازیها ادامه دهد.

مورینیو: پیشرفت رم را قبول دارم چون به فروتنی معروف نیستم

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 15 =