کد خبر : 301334
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۲۵
-

حمایت از کارگران سبب رشد اقتصادی کشور می‌شود

حمایت از کارگران سبب رشد اقتصادی کشور می‌شود

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت کارگران در رشد و توسعه کشور، گفت: حمایت از کارگران سبب رشد اقتصادی کشور می‌شود.

به گزارش عصرقائم، محمدعلی محسنی بندپیدر آیین گرامیداشت هفته کار و کارگر در شهرستان نوشهر که با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد با تاکید بر اهمیت کارگران در رشد و توسعه کشور، بیان کرد: این هفته که به نام کار و کارگر نامگذاری شده است، به واقع تداعی کننده همت والا و تلاش خستگی ناپذیر انسان های شریفی است که حق بزرگی بر گردن آحاد جامعه دارند و نام آنان همواره با فرهنگ کار و تلاش برای آبادانی، پیوند دیرینه و ناگسستنی دارد و توان دست و بازوی آنها عامل چرخش چرخه های زندگی جامعه و امتداد رگه های حیات و توسعه و آبادانی کشور است.

وی تصریح کرد: این هفته فرصت مغتنمی است تا به پاس خدمات صادقانه کارگران شریف و زحمتکش ایران اسلامی زحمات این عزیزان را که به فرموده حضرت امام خمینی(ره) حیات یک ملت، مرهون کار و کارگر است را ارج نهیم و از تلاشها و زحمات آنان قدردانی کنیم.

فرماندار شهرستان نوشهر نيز با تبریک این هفته و قدردانی از خدمات و تلاشهای کارگران شهرستان نوشهر گفت: توسعه و پیشرفت هر جامعه نیازمند تلاش های خستگی ناپذیر اقشار مختلف آن جامعه در ابعاد مختلف است و در جامعه ما مردان و زنان کارگر سرمایه های انسانی از جنس تلاش و خدمت به همنوعان به منظور ایجاد رفاه و فراهم کردن امکانات زندگی هستند.

سعید یزدانی افزود: همت و کوشش کارگران عزیز، کارگرانی که وفادار به ارزش های اجتماعی بوده و در تمام عرصه های مختلف حضوری فعال داشته اند و شایسته تقدیر بوده و بنده بعنوان فرماندار این شهرستان قدردان زحمات و خدمات این عزیزان می باشم.

در این مراسم با اهدایی لوح و هدایایی از زحمات کارگران شهرستان نوشهر تجلیل و شد.

حمایت از کارگران سبب رشد اقتصادی کشور می‌شود

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 4 =