کد خبر : 301042
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
-

سهم اعتبارات عمرانی بسیج سازندگی افزایش می‎یابد

سهم اعتبارات عمرانی بسیج سازندگی افزایش می‎یابد

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر عزم مجلس برای حمایت از توان عملیاتی سپاه و بسیج سازندگی در عرصه عمرانی افزود: مجلس سهم اعتبارات عمرانی بسیج سازندگی را بخاطر جذب صد درصدی اعتبارات آن، که به رونق سازندگی منجر می شود، افزایش خواهد داد.

به گزارش عصرقائم، علی کریمی فیروزجایی در بازدید میدانی از روستاهای درونکلای شرقیبه منظور مقاوم سازی پل و  امیرکلا جهت بهسازی راه روستایی و احداث پل محله بتیارکلا بابل که با حضور اقبال پور رئیس بسیج سازندگی مازندران، روسای بسیج سازندگی و راهداری بابل و بخشداری بابلکنار انجام شد، با اشاره به مشارکت سپاه در عرصه سازندگی کشور افزود: فعالیت سپاه بویژه بسیج سازندگی در عرصه عمرانی موجب مباهات جریان انقلاب است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با تشریح اثرات مثبت حضور سپاه در عرصه عمرانی کشور گفت: اجرای پروژه های عظیم عمرانی بویژه در حوزه محرومیت زدایی و ساخت سد، راه، صنایع مادر و سایر فعالیت های زیر بنایی برگ زرینی در کارنامه افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

این مسئول سپاه را دژ مستحکم و تسخیر ناپذیر انقلاب توصیف کرد و افزود: سپاه با جانفشانی در تأمین امنیت پایدار کشور و پرورش مدیرانی از جنس سردار سلیمانی می‌درخشد.

دبیر هیأت رئیسه مجلس یازدهم لزوم تقویت سپاه و بسیج را خاطر نشان کرد و افزود: با افزایش کارآمدی سپاه و بسیج در عرصه‌های گوناگون ضریب امنیت ملی و پیشرفت کشور ارتقا خواهد یافت.

وی با اظهار اینکه سپاه به نیروی واکنش سریع در برابر تهدیدات خارجی علیه کشورمان تبدیل شد افزود: تقویت همه جانبه سپاه و بسیج مطالبه ملی است.

عضو خانه ملت با تقدیر از راه اندازی قرارگاه‌های پیشرفت و محرومیت زدایی از سوی سپاه در کشور افزود: با راه اندازی این قرارگاه‌ها عملیات محرومیت زدایی در مناطق محروم کشور شتاب یافته است.

کریمی فیروزجایی تصریح کرد: ظرفیت سپاه برای اجرای طرح های توسعه فرهنگی و اقتصادی در کشور نیازمند توسعه است.

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر عزم مجلس برای حمایت از توان عملیاتی سپاه و بسیج سازندگی در عرصه عمرانی افزود: مجلس سهم اعتبارات عمرانی بسیج سازندگی را بخاطر جذب صد درصدی اعتبارات آن، که به رونق سازندگی منجر می شود، افزایش خواهد داد.

کریمی فیروزجایی گفت: طرح های عمرانی و اقتصادی سپاه از بالاترین ضریب اشتغال‌زایی در کشور برخوردار است.

نماینده مردم بابل در مجلس همچنین ضمن بازدید از بابلکنار، از مناطق فک به منظور بهسازی منطقه رانشی و خریون به منظور تکمیل عملیات راهسازی بازدید کرد.

دیدار با معتمدان، دهیاران و شوراها و بررسی وضعیت پروژه های عمرانی و اخذ تصمیمات مقتضی از دیگر برنامه‌های این بازدید بوده است.

سهم اعتبارات عمرانی بسیج سازندگی افزایش می‎یابد/عزم مجلس برای حمایت از توان سپاه در عرصه عمرانی

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 4 =