کد خبر : 301043
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
-

خوش یُمنی “آزادی” برای قهرمانی نساجی

خوش یُمنی “آزادی” برای قهرمانی نساجی

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان خبر از برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران داد.

به گزارش عصرقائم، در شرایطی که طی ۲۴ ساعت اخیر اخبار ضد و نقیضی در خصوص برگزاری مسابقه فینال جام حذفی در حضور تماشاگران مطرح شده بود، در نهایت مدیرکل حراست ورزش و جوانان اعلام کرد بازی تیم‌های آلومینیوم اراک و نساجی با حضور تماشاگران انجام می‌شود.

مجید شهیدی، مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان از برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران داد و اعلام کرد تعداد دقیق هواداران حاضر در مسابقه آلومینیوم و نساجی، امروز مشخص می شود.

در جلسه دیروز شورای تامین استان تهران اعلام شد بازی فینال جام حذفی یا بیرون از تهران باید برگزار شود یا بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

با وجود اینکه شورای تامین استان تهران هنوز موضع رسمی خود را برای برگزاری بازی در تهران و همچنین بازی در حضور هواداران اعلام نکرده و به جمع‌بندی لازم برای این موضوع نرسیده است، اما مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان خبر از حضور تماشاگران در مسابقه آلومینیوم نساجی داد.

رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی با توجه به حساسیت بازی نساجی در برابر آلومینیوم اراک دقایقی هم با چند بازیکن تاثیر گذار نساجی از جمله مسعود شجاعی و کریم اسلامی به‌طور اختصاصی صحبت کرد.

نساجی در تاریخ ۶۳ ساله حیات خود صعود به دیدار پایانی جام حذفی را تجربه نکرده است و در صورتی‌که چهارشنبه شب موفق به پیروزی شود برای اولین بار در تاریخ حیات خود به جام قهرمانی دست پیدا خواهد کرد.

مالک باشگاه نساجی در صحبت کوتاهی که با بازیکنان نساجی داشت خطاب به آنها گفت چهارشنبه شب یک استان منتظر درخشش شما در مستطیل سبز و تصاحب جام قهرمانی هستند.

حدادیان از زمانی که امتیاز تیم نساجی را در اختیار گرفته از این تیم به‌خوبی حمایت کرده به‌طوری‌که برای اولین بار در تاریخ حیات خود در آستانه دست یابی به یک افتخار بزرگ قرار دارد؛ قهرمانی جام حذفی که می‌تواند به صعود مازنی‌ها به لیگ قهرمانان آسیا توام شود.

زمان نشست خبری مربیان دو تیم نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در فینال جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر ) در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران سه شنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۲:۳۰ مربی تیم آلومینیوم اراک و ساعت ۱۳ مربی تیم نساجی مازندران و
مسابقه دو تیم ساعت ۲۰:۳۰ روزچهارشنبه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

خوش یُمنی "آزادی" برای قهرمانی نساجی

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + 17 =