کد خبر : 300948
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
-

ماجرای قهرمانی فوتسال که با گل به خودی از دست رفت

ماجرای قهرمانی فوتسال که با گل به خودی از دست رفت

سرمربی تیم نصر فردیس در مورد از دست دادن قهرمانی لیگ فوتسال گفت: وقتی تیمی قهرمانی را با یک گل به خودی از دست می‌دهد یعنی چیزی برای قهرمانی کم نداشته و شاید فقط شانس نیاورده است.

به گزارش عصرقائم، تیم فوتسال زنان نصر فردیس یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر بود که به فینال مسابقات صعود کرد. این تیم دور رفت فینال مقابل پیکان به تساوی یک بر یک رسید اما در دیدار برگشت با گل به خودی قهرمانی را از دست داد.

فاطمه شریف، سرمربی نصر فردیس در گفت‌وگو با ایسنا در مورد شکست در دور برگشت فینال و از دست دادن شانس قهرمانی گفت: وقتی تیمی قهرمانی را با یک گل به خودی از دست می‌دهد یعنی چیزی برای قهرمانی کم نداشته و شاید فقط شانس نیاورده است. ما فصل خیلی خوبی داشتیم و از زمانی که آمدم تمام هدفم کمک به باشگاه بود. در بازی دور رفت فقط سه تک به تک با دروازه‌بان را از دست دادیم و در دور برگشت هم با اینکه موقعیت‌های خوبی داشتیم اما نتیجه را واگذار کردیم. باید از باشگاه و بازیکنان تشکر کنم که تمام تلاش خود را برای قهرمانی به کار بردند. اگر کمی خوش‌شانس بودیم شاید ما قهرمان می‌شدیم. البته پیکان تیم شایسته و قبل احترامی است و به این تیم تبریک می‌گویم.

او در مورد گل به خودی آرزو صدقیانی زاده که موجب قهرمانی پیکان شد، گفت: طبیعتا یک بازیکن از گل به خودی آن هم در چنین بازی حساسی ناراحت می‌شود اما آرزو بازیکنی باتجربه و یکی از سرمایه‌های فوتسال ما است. شاید بعد از آن اتفاق روزهای سختی را سپری کرد اما قوی است و با انگیزه محکم‌تر برمی‌گردد تا توانایی‌های خود را نشان بدهد. تنها از این ناراحت بودم که بعد از مصدومیتی طولانی برایش چنین اتفاقی افتاد.

شریف در این مورد افزود: آرزو سال گذشته از ناحیه کتف مصدوم شد و جراحی کرد. در نیم‌فصل در موردش قراردادش با نصر فردیس هجمه‌هایی از سمت برخی از باشگاه‌ها شکل گرفت و گفتند خارج از نقل و انتقالات قرارداد بسته اما در بازه نقل و انتقالات نیم‌فصل با او به توافق رسیدیم و قرارداد بستیم تا اگر مصدومیت به پایان رسید به تیم کمک کند. خوشبختانه در ۶ بازی پلی‌آف برای ما به میدان رفت و به تیم کمک کرد.

سرمربی نصر فردیس به هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال زنان اشاره و بیان کرد: سازمان لیگ دو سال است که به دلیل کرونا مسابقات را در دو گروه برگزار می‌کند که مزایا و معایبی دارد. مزیت اینکه تیم‌هایی که از نظر مالی دچار مشکل هستند با تعداد بازی‌های کمتری لیگ را به پایان می‌رسانند اما یکی از بزرگترین معایب این است که هنگام قرعه‌کشی احتمال عدم رعایت عدالت وجود دارد و تیم‌های مدعی در یک گروه قرار بگیرند. امسال  پیکان، نصر فردیس، مس رفسنجان و ملی حفاری اهواز در یک گروه بودند و رقابت سختی داشتند اما در مجموع لیگ جذابی بود.

شریف با بیان اینکه بهتر است مسابقات در یک گروه و به صورت رفت و برگشت برگزار شود، ادامه داد: گویا قرار است سال دیگر سوپرلیگ با حضور هشت تیم برگزار شود. در این صورت ۱۴ مسابقه خواهیم داشت که با احتساب تعطیلات نیم فصل حدود چهار ماه طول می‌کشد. در این صورت لیگ خیلی کوتاه می‌شود و شاید باشگاه‌ها برای چهار ماه قرارداد مالی خوبی با بازیکنان منعقد نکنند.

او در این مورد افزود: اگر قرار است فرمت خاصی اجرا شود باید همه آسیب‌ها را شناسایی کنند تا اسپانسرها فرصت لازم برای تامین مالی داشته باشد و بازیکنان هم ماه‌های بیشتری در لیگ بازی کنند چون با توجه به مشکلات ملی فدراسیون و اولویت‌های دیگری که وجود دارد احتمال برگزاری اردوی ملی در بقیه ماه‌های سال کم است.

شریف در پایان گفت: از خانم رضازاده سرمربی تیم، آقای کیان‌فر مدیرفنی و خانم فتحی که در نیم فصل اول کنار تیم بودند، تشکر می‌کنم. این نایب قهرمانی علاوه بر اینکه متعلق به ماست به این عزیزان هم تعلق دارد.

ماجرای قهرمانی فوتسال که با گل به خودی از دست رفت

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =