کد خبر : 300932
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
-

روحانیون و مداحان پیشگام در جهاد تبیین باشند

روحانیون و مداحان پیشگام در جهاد تبیین باشند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود گفت: در مقابل جنگ رسانه‌ایی دشمن، دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به مردم گفته شود و از جمله کسانی که در این زمینه می‌توانند نقش بسیار مهم داشته باشند روحانیون و مداحان هستند.

به گزارش عصرقائم، جواد کردان در جمع فرمانده هان پایگاه حوزه امام خمینی(ره) با اشاره به جنگ شناختی و رسانه‌ایی دشمن برعلیه انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با استفاده از ابزار رسانه و با ایجاد شبهه و دروغ پردازی به‌دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی است و در این زمینه همه کسانی که تریبون و رسانه در دست دارند می‌توانند نقش بسیار مهمی برای مقابله با حربه‌های دشمن ایفا کنند.

وی بیان کرد: همه روحانیون و سخنرانان و کسانی که تریبون و رسانه در دست دارند در این شب‌ها نقش ولایت فقیه را در جمهوری اسلامی برای مردم تبیین کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب برای رسیدن به مقاصد خود با استفاده از رسانه‌ها به‌دنبال تطهیر رژیم پهلوی هستند به همین دلیل روحانیون می‌توانند نقش بسیار مهمی در شفاف سازی و بیداری مردم داشته باشند.

کردان با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب اسلامی درباره جهاد تبیین، گفت: در مقابل جنگ رسانه‌ایی دشمن، دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به مردم گفته شود و از جمله کسانی که در این زمینه می‌توانند نقش بسیار مهم داشته باشند روحانیون و مداحان هستند.

روحانیون و مداحان پیشگام در جهاد تبیین باشند

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 2 =