کد خبر : 300319
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
-

برگزاری مراسم لیالی قدر در امامزادگان مازندران

برگزاری مراسم لیالی قدر در امامزادگان مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی گفت: همزمان با لیالی قدر مراسم شب‌های احیا در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

به گزارش عصرقائم،  حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی اظهار کرد: همزمان با لیالی قدر مراسم شب‌های احیا در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه ساله مردم مومن و روزه‌دار استان مازندران مراسم شب‌های احیا را در جوار امامزادگان برگزار می‌کنند، افزود: از این رو از روزهای گذشته مقدمات برگزاری هرچه بهتر شب‌های قدر در جوار بقاع متبرکه استان مهیا شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: بر اساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزای مراسم لیالی قدر باید با رعایت فاصله و استفاده از ماسک توسط روزه‌داران انجام شود و از مردم مومن استان تقاضا داریم به توصیه‌های پزشکی در این شب‌ها رعایت کنند.

حیدری از حضور سخنرانان و مبلغان اعزامی از قم در مراسم لیالی قدر در جوار امامزادگان مازندران خبر داد و گفت: در راستای طرح ضیافت الهی مبلغان اعزامی از قم در بقاع متبرکه مستقر هستند که در ماه مبارک رمضان اقدام به سخنرانی و برگزاری مراسمات فرهنگی می‌کنند.

وی تصریح کرد: به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی(ع) بقاع متبرکه استان سیاه پوش شده و مراسم عزاداری نیز برگزار خواهد شد.

برگزاری مراسم لیالی قدر در امامزادگان مازندران

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 13 =