کد خبر : 300214
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
-

آماده باش کامل پلیس برای تامین امنیت مراسم شب قدر

آماده باش کامل پلیس برای تامین امنیت مراسم شب قدر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از تامین امنیت مراسم‌های شب قدر در پایتخت خبر داد و گفت که مأموران پلیس در این ایام در آماده‌باش کامل هستند.

به گزارش عصرقائم، سردار حسین رحیمی در تشریح تهمیدات پلیس پایتخت برای شب‌های قدر امسال گفت:‌ مأموران پلیس پایتخت در شب‌های قدر در آماده‌باش کامل خواهند بود و امنیت تمامی مراسم‌ها در این ایام را تأمین خواهند کرد. در همین راستا نیز تمامی یگان‌های انتظامی، ترافیکی، امنیتی و اطلاعاتی پلیس با آمادگی کامل از ساعاتی قبل از مراسم مأموریت خود را آغاز کرده و تا پایان مراسم در آماده باش خواهند بود.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود که امسال با توجه به تصمیمات ستادملی مقابله با کرونا افراد بیشتری در مراسم‌های جمعی این شب‌ها حاضر شوند، گفت: تمهیدات لازم در این خصوص نیز اتخاذ شده است. علاوه بر ماموران محسوس و نامحسوس مستقر در معابر و  محل‌های برگزاری مراسم، گشت‌هایی خودرویی پلیس نیز اقدام به گشت زنی هوشمند در سطح محلات و شبکه راه‌های پایتخت خواهند کرد.

رحیمی از شهروندان خواست که در این ایام نیز همچون گذشته همراهی و همکاری لازم را با مأموران پلیس داشه باشند.

در همین زمینه بخوانید:‌ تمهیدات ترافیکی پلیس برای شب‌های قدر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس به طور ویژه محل‌های پرتجمع برگزاری این مراسم نظیر امام‌زاده‌ها، حسینه‌ها و مساجد بزرگ و … را تحت پوشش قرار خواهد داد، گفت: همچنین مراسمی نیز در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار می‌شود که حضور عموم مردم در آن آزاد است.

رحیمی هتاکی به مقدسات مسلمانان در کشور سوئد را نیز شدیدا محکوم کرد و گفت: قرآن، کتاب زندگی است که خداوند متعال برای سعادت و کرامت انسان ها نازل کرده است که این اقدام سخیف در بی حرمتی به قرآن کریم، نشان دهنده جهل مدرن دشمنان اسلام است.

آماده باش کامل پلیس برای تامین امنیت مراسم شب قدر
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =