کد خبر : 300111
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
-

تشکیل کارگروه‌های ارزیابی و پایش عملکرد مناطق و نواحی شهر تهران

تشکیل کارگروه‌های ارزیابی و پایش عملکرد مناطق و نواحی شهر تهران

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از تشکیل دو کارگروه ارزیابی و پایش عملکرد مناطق و نواحی خبر داد.

به گزارش عصرقائم، جلسه پایش عملکرد مناطق با حضور حسین نظری، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، محمد حسین شیخ حسن، مدیرکل دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران، میثم نوروزیان مشاور عالی معاونت هماهنگی و امور مناطق، حسن ستاری مدیر کل حوزه معاونت هماهنگی و امور مناطق و جمعی از مدیران این معاونت برگزار شد.

حسین نظری در این جلسه با اشاره به اهمیت ارزیابی و پایش عملکرد مناطق شهرداری تهران گفت: وقتی یک مدیر از این طریق اشراف لازم را نسبت به مجموعه تحت مدیریت خود داشته باشد، تصمیمات بهتری می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید از موازی کاری اجتناب و در پیشبرد اهداف شهرداری تهران هم افزایی داشته باشیم، افزود: با تشکیل دو کارگروه با حضور نمایندگان معاونت هماهنگی و امور مناطق، پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران و فاوا با موضوعات آسیب شناسی در مناطق و نواحی همگرایی به وجود می آید و نتیجه بهتری در کار حاصل می شود.

در ادامه این نشست محمد حسین شیخ حسن با اشاره به اینکه ارزیابی عملکردها اهمیت بسیاری دارند، عنوان کرد: با ارائه این ارزیابی ها به معاون محترم هماهنگی و امور مناطق تلاش می کنیم این ارزیابی ها به نتایج خوبی منتهی شوند.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی با اشاره به اینکه نواحی در رأس عملکرد شهرداری قرار دارند، افزود: ارزیابی‌ها باید سیستماتیک شوند. برای هم افزایی در اقدامات، داشبورد مدیریت پروژه‌ها با رویکرد مناطق شهرداری تهران و سامانه رصد مناطق را تقدیم معاونت هماهنگی و امور مناطق می کنیم.

تشکیل کارگروه‌های ارزیابی و پایش عملکرد مناطق و نواحی شهر تهران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + 16 =