کد خبر : 300044
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
-

بررسی اقدامات جهاد دانشگاهی با توجه به شعار سال در کمیسیون آموزش

بررسی اقدامات جهاد دانشگاهی با توجه به شعار سال در کمیسیون آموزش

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی از بررسی برنامه‌ها و اقدامات جهاد دانشگاهی با توجه به شعار سال ۱۴۰۱ در جلسه این کمیسیون خبر داد.

به گزارش عصرقائم، شیوا قاسمی پور در گفت‌وگو ، در تشریح جلسه امروز (یکشنبه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز جلسه اضطراری برای طرح جهش تولید دانش بنیان ارائه شده توسط کمیسیون آموزش داشتیم که این طرح به شورای نگهبان ارسال شده بود و شورا ایراداتی به این طرح داشت که مجددا به کمیسیون برگشت تا ایرادات شورای نگهبان بررسی و رفع شود.

وی افزود: موضوع مطرح دوم در جلسه امروز، ارائه گزارش کمیته پژوهش و فناوری کمیسیون توسط رئیس این کمیته در خصوص نظام ملی نوآوری بود.

عضو کمیسیون آموزش موضوع بعدی مطرح در جلسه امروز را تقاضای تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان از عملکرد دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی دانست و گفت: همچنین برنامه ای در کمیسیون داریم که به میزان تحقق قانون برنامه ششم توسعه در دستگاه های اجرایی می پردازد و هر کدام از اعضا مسئول ناظر یک بخش هستند و بررسی می کنند دلیل اینکه برخی برنامه های موجود در این قانون مورد نیاز نبوده یا کاری برای آنها انجام نشده چیست تا ایرادات کار و نقاط قوت و ضعف برنامه ششم مشخص شود و در تدوین برنامه هفتم در نظر گرفته شود.

نماینده مردم مریوان خاطرنشان کرد: در جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات بررسی شد که جهاد دانشگاهی با توجه به شعار سال (تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین) چه اقداماتی قرار است انجام دهد.

قاسمی پور در رابطه با مهمانان حاضر در جلسه امروز کمیسیون آموز و تحقیقات مجلس گفت: در جلسه امروز طیبی رئیس جهاد دانشگاهی و ملابیگی از شورای نگهبان حضور داشتند.

بررسی اقدامات جهاد دانشگاهی با توجه به شعار سال در کمیسیون آموزش
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 2 =