کد خبر : 299954
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
-

فیروزی پوربادی: مدیریت اسلامی اقتضا می‌کند مسئولان در بین مردم باشند

فیروزی پوربادی: مدیریت اسلامی اقتضا می‌کند مسئولان در بین مردم باشند

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هدف از مدیریت در نظام اسلامی خدمت به مردم است و نظام اسلامی اقتضا می کند که روحیه مردمی بر مسئولان حاکم باشد.

به گزارش عصرقائم، رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت و گو ، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خطاب به مسئولان نظام و چگونگی تقویت ویژگی مردمی بودن در مسئولان، بیان کرد: مردمی بودن یکی از خصوصیات برجسته ائمه (ع) ما است. مردمی بودن برخاسته از سیره ائمه (ع) است. آنها همواره در بین مردم بودند و امورات زندگی خود را در کنار مردم می گذراندند. بدین ترتیب همیشه با مردم برخورد چهره به چهره داشتند و به مشکلات آنان رسیدگی می کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر مدیریت اسلامی اقتضا می کند که مدیران با مردم باشند. این مردمی بودن در وهله اول سبب می شود تا اعتماد مردم به مدیران تقویت شود و در وهله بعدی سبب می شود تا مدیران و مسئولان نظام اسلامی مشکلات مردم را درک کنند. هدف از مدیریت در نظام اسلامی خدمت به مردم است.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: برای خدمت به مردم مدیران و مسئولان نظام اسلامی هم باید روحیه مردمی داشته باشند و هم مردم به راحتی بتوانند به آنها دسترسی داشته باشند. بدین طریق می توانند مشکلات مردم را حل کنند یا حداقل شرایط را برای مردم تبیین کنند.

وی در ادامه تاکید کرد:د یکی از ویژگی های مسئولان نظام اسلامی مردمی بودن است. نظام اسلامی اقتضا می کند که مدیران در همه سطوح ارتباط خود را با مردم حفظ کنند. خدمت رسانی به مردم باید اصلی‌ترین اولویت مسئولان در نظام اسلامی باشد.

فیروزی پوربادی: مدیریت اسلامی اقتضا می‌کند مسئولان در بین مردم باشند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + یک =