کد خبر : 299960
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
-

سوریه هتک حرمت مسجدالأقصی توسط صهیونیست‌ها را محکوم کرد

سوریه هتک حرمت مسجدالأقصی توسط صهیونیست‌ها را محکوم کرد

وزارت خارجه سوریه یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و سرکوب نمازگزاران در این مسجد در دومین هفته ماه مبارک رمضان را محکوم کرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از سانا، یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و سرکوب نمازگزاران در این مسجد در دومین هفته ماه مبارک رمضان را که به زخمی شدن بیش از ۱۵۰ تن و بازداشت ۴۰۰ تن دیگر منجر شد، محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: دولت جمهوری عربی سوریه با نگرانی شدید اتفاقات قدس و حملات غیر انسانی به نمازگزاران فلسطینی را دنبال می‌کند.

این منبع تاکید کرد: سکوت جامعه بین‌الملل و تعلل غیر قابل توجیه سازمان‌های بین‌المللی در توقف این تجاوزات و همچنین حمایت بی‌حد و حصر آمریکا از رژیم اشغالگر و اقدامات آن، حقیقت و واقعیت تاریخی فلسطین و اماکن مقدس آن را تغییر نخواهد داد و منجر به چشم‌پوشی امت ما از حق و حقوقش نخواهد شد. این اسرائیل است که امنیت و صلح منطقه‌ای و بین‌المللی را تهدید می‌کند.

وی افزود: سوریه پایداری مردم فلسطین در برابر تجاوزات رژیم اشغالگر از آغاز ماه مبارک رمضان در شهرها و روستاهای مختلف فلسطین را ارج می‌نهد و بر ادامه حمایت‌های خود از برادران فلسطینی که از عربی بودن قدس دفاع می‌کنند، تأکید می‌کند.

این منبع همچنین تأکید کرد: آرمان و مسئله فلسطین، به عنوان مسئله اصلی سوریه و ملت عربی ما باقی خواهد ماند.

سوریه هتک حرمت مسجدالأقصی توسط صهیونیست‌ها را محکوم کرد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + 1 =