کد خبر : 299984
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
-

«باشگاه تحریمی‌ها» در راه است

«باشگاه تحریمی‌ها» در راه است

معاون برون مرزی سازمان صداوسیما از شکل‌گیری بلوک رسانه‌ای “باشگاه تحریمی ها”، مختص کشورهایی که مورد تحریم اقتصادی قرار گرفته اند، خبر داد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی، احمد نوروزی امروز شنبه، ۲۷ فروردین ماه همزمان با سومین سالگرد تاسیس خبرگزاری تصویری ایران پرس، از این خبرگزاری بازدید کرد.

وی ضمن بازدید خاطرنشان کرد: وجود خبرگزاری ایران پرس باعث شد تا برخی تهدیدات که ناشی از عدم نظارت قانونی در این حوزه بود در سطح بین الملل مرتفع شود و جذابیت خوبی برای رسانه های مختلف از حوزه مقاومت و غیرمقاومت ایجاد شود. از این رو خبرگزاری ایران پرس پروژه‌ای راهبردی در معاونت برون مرزی قلمداد می شود.

نوروزی افزود: در ماه های گذشته همواره تلاش شده تا مسائل و مشکلات مطرح شده با برگزاری جلسات متعدد مرتفع شود تا تعداد کاربران ایران پرس و مخاطبان غیرمستقیم این خبرگزاری افزایش یابد.

معاون برون مرزی در پاسخ به پرسشی مبنی بر شکل‌گیری بلوک رسانه ای کشورهای هم‌سو در منطقه گفت: شبکه «هیسپان تی وی» اخیرا تورنومنتی با همین ایده مختص کشورهای که مورد تحریم اقتصادی قرار گرفتند، تحت عنوان «باشگاه تحریمی ها» در راستای پیوند رسانه ای شکل داده است که با استقبال خوبی همراه شده و امیدواریم با گام های عملی محکم تر بتوانیم وارد فاز دیپلماسی رسانه ای فعالانه تر شویم.

«باشگاه تحریمی‌ها» در راه است

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 16 =