کد خبر : 299801
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
-

خرید شیرآلات فولادی با بهترین شرایط و نازل‌ترین قیمت

خرید شیرآلات فولادی با بهترین شرایط و نازل‌ترین قیمت

خرید شیرآلات فولادی به جهت نوع فولادی که در ساخت و تولید آن‌ها استفاده می‌شود حائز اهمیت می‌باشند و از کیفیت بالایی بر خوردار هستند اما کاربرد و ویژگی‌های این شیرآلات چیست؟ این نوع شیرآلات تجهیزات مکانیکی بسیار مقاوم و محکمی هستند که برای باز و بست، تنظیم و کنترل جریان مایعات و یا گازها در یک سیستم لوله‌کشی به کار می‌رود.

به گزارش عصرقائم، به نقل از فروشگاه امین پایپ، شیرآلات فولادی در کلاس‌های مختلفی طراحی و تولید و روانه بازار می‌شوند، کلاس شیرها مشخص کننده فشار کاری شیرها در دمای کاری آن‌ها می‌باشد. اندازه شیرهای فولادی با یک واحد به نام NPS نشان داده می شود عدد NPS با قطر اسمی DN در ارتباط می باشد.

به طور مثال NPS 1 مساوی است با DN 25 بر اساس استاندارد ASME B16.10 اندازه یک شیر همان اندازه اسمی لوله‌ای است که به آن متصل می‌شود. کلاس شیرها نشان دهنده فشار کاری شیرها در دمای کاری آن ها بر اساس استاندارد  ASME  B16.34n  کلاس‌های استاندارد تحت پوشش این استاندارد عبارتند از ۱۵۰ ، ۳۰۰ ، ۶۰۰ ، ۹۰۰ ، ۱۵۰۰ ، ۲۵۰۰ و ۴۵۰۰ می‌باشد باز و بسته کردن ولوها اکثراً دستی انجام می‌گیرد در هنگامی که نیروی زیادی برای باز و بشته کردن ولو مورد نیاز باشد مانند شیرهای سایز “۶ به بالا، کلاس ۹۰۰ ، ۱۵۰۰ از سیستم چرخ دنده و گیر بکس استفاده می شود.

انواع شیرآلات فولادی

شیرآلات فولادی بر اساس نوع کاربرد، چگونگی استفاده یا ظاهر و ساخت آن‌ ها به دسته‌ های مختلفی تقسیم ‌بندی می‌ شوند که عبارتند از:

خرید شیر فلکه فولادی

شیر فلکه کشویی به منظور قطع و وصل جریان و ایزوله کردن استفاده می شود. این شیرها به کنترل جریان در لوله‌ها کمک می‌کنند. در جایی که نیاز به قطع و وصل جریان باشد شیرهای کشویی به سیستم اضافه می‌شوند. شیرهای کشویی برای اهداف مختلفی همچون ساختمان‌های مسکونی و تجاری می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند. عملکرد شیر کشویی بدین شرح است که با استفاده از قطعه‌ای استوانه‌ای شکل که در مسیر جریان سیال قرار می‌گیرد باعث قطع و وصل جریان می‌شود.

شیر خودکار فولادی

شیر یک طرفه یا شیر خودکار اجازه عبور جریان را فقط در یک جهت می‌دهد و از برگشت جریان در جهت مخالف جلوگیری می‌کند. شیرهای یک طرفه معمولاً برای حفاظت از پمپ‌ها در انتقال سیالات مایع و برای محافظت از کمپرسور در خطوط انتقال گاز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید شیرآلات فولادی با بهترین شرایط و نازل‌ترین قیمت

خرید شیر سوزنی فولادی

این شیرآلات مجهز به یک قطعه سوزنی شکل بوده که به وسیله‌ی رزوه طراحی شده است که روی آن حرکت می‌کند و به این ترتیب جریان سیالات را کنترل می‌کند. آن‌ها را معمولاً در مسیری نصب می‌کنند که قرار است در آن جا کنترل دبی صورت بگیرد. در کنار اجزای مختلف این نمونه از شیرآلات فولادی مهم ترین بخش آن سوزن تعبیه شده در ساختمان این نوع شیر می‌باشد که عملکرد آن مانند یک دیسک است. شیرهای سوزنی فولادی برای تخلیه به اتمسفر استفاده می‌شوند و در دو نوع هود دارد و بدون هود تولید می‌شود.

کاربرد شیرآلات فولادی

این نوع شیرآلات متناسب با کاربردهایی که دارند به گروه‌ها و شکل‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که هر کدام آن‌ها وظیفه مخصوصی در سیستم لوله کشی دارند و متناسب با کاربردشان به کار برده می‌شوند  به طور مثال شیرآلات توپی جهت بکار گیری در صنایع غذایی و همچنین در صنعت‌هایی که احتیاج به درجه بالای دما و فشار دارد بکار برده می‌شوند.

و  یا حتی شیرآلات اطمینان برای به وجود آوردن یک سد در مقابل شیرآلات و مخازنی که در شرایط فشار قرار دارند بکار می‌رود تا در برابر فشار بالاتر از حد استاندارد آسیب نبینند و یا حتی شیرآلات سوزنی برای کنترل کردن جریان سیالات بکار برده می‌شود. به طور کل شیرآلات فولادی در صنایع مختلفی چون پتروشیمی، صنایع نفت و گاز و آب و فاضلاب جهت انتقال سیالات گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید شیرآلات فولادی با بهترین شرایط و نازل‌ترین قیمت

شیرآلات فولادی خود را از کجا تهیه کنیم؟

یکی از مراکز معتبری که این دست از اتصالات را ارائه می دهد، فروشگاه لوله و اتصالات امین می باشد فروشگاه امین در زمینه ارائه شیرآلات، لوله، اتصالات و محصولات مربوطه بیش از بیست سال تجربه دارد. این فروشگاه در سال ۱۳۷۵ تاسیس شد این فروشگاه در پروژه‌های شهرداری‌های مناطق ۱-۳-۵، بیمارستان تخصصی چشم نگاه، دانشگاه علم وصنعت، ستاد مشترک، شرکت بام آنرژی(پروژه های بام لند، بام زعفرانیه و غیره)، شرکت ترمو اسکان، پروژه‌های مسکن مهر ۳۶۰ واحدی و ۱۲۰۰ واحدی هشتگرد و ۱۲۰ واحدی پرند، شرکت گروه صنعتی کاوه، پارس آنلاین، برج آبشار، شرکت صاایران، باتری  سازی نیرو، صدا و سیما، ایران دارو، شرکت دلپذیر، شرکت مانیزان، شرکت سپید ماکیان، شرکت آذین، آوین سینا، بیمارستان عرفان، برج آرتمیس، شرکت مخابرات، پادگان حضرت ابولفضل (ع)، بیمارستان سرطان مرکز صالح، شرکت ابر آرمان و هپاسکو تامین ملزومات مشارکت داشته است.

آدرس فروشگاه امین:

شعبه ۱: تهران – خیابان خیام شمالی – روبروی پارک شهر – کوچه قورخانه – پلاک ٦٨

شعبه ۲: تهران – خیابان خیام شمالی- رو به روی درب شرقی پارک شهر – کوچه افخمی – پلاک ۴

تلفن : ۳۳۹۰۰۸۳۲

         ۳۳۹۰۰۷۶۵

         ۳۳۹۱۳۹۰۷

         ۳۳۹۵۸۰۹۵

همراه : ۰۹۱۲۲۴۴۱۴۰۴ (امین یعقوبی)

          ۰۹۱۲۲۷۸۴۹۷۳ (رامین یعقوبی)

آدرس وب سایت: http://aminpipestore.com/

خرید شیرآلات فولادی با بهترین شرایط و نازل‌ترین قیمت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 1 =