کد خبر : 299705
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
-

پایان نگرانی ادغام بودجه کمیته ملی المپیک با وزارت ورزش

پایان نگرانی ادغام بودجه کمیته ملی المپیک با وزارت ورزش

نگرانی که کمیته ملی المپیک از ادغام بودجه خود با وزارت ورزش داشت، مرتفع شده است و به نظر می رسد کمیته به صورت مستقل بودجه خود را دریافت می‌کند.

به گزارش عصرقائم، زمانی که لایحه بودجه ۱۴۰۱ اعلام شد، برخلاف سال های گذشته در بخش اعلام بودجه ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک زیر مجموعه وزارت ورزش قرار گرفته بودند و این نگرانی به وجود آمد که بودجه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش ادغام شده است اما اکنون به نظر می رسد این نگرانی تا حدودی برطرف شده است.

کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک در گفت وگو با ایسنا درباره ی این مسئله بیان کرد: بودجه ادغام نشده است. هر سال برای بودجه کمیته ملی المپیک ردیف های اصلی و متفرقه پیش بینی می شد الان نیز در بودجه کل کشور همان ردیف ها به نام کمیته ملی المپیک است.

او در پاسخ به این پرسش که یعنی بودجه کمیته ملی المپیک به حساب وزارت ورزش واریز نمی شود؟ تصریح کرد: به وزارت ورزش واریز نمی شود. فقط در سرجمع اعتبارات بودجه ورزش، وزارت ورزش به عنوان دستگاه اصلی و کمیته ملی المپیک به عنوان بخش دیده شده است اما در ردیف های مستقل، بودجه کمیته ملی المپیک لحاظ شده است و بودجه به حساب خود کمیته ملی المپیک واریز می شود.

پایان نگرانی ادغام بودجه کمیته ملی المپیک با وزارت ورزش
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − شش =