کد خبر : 299691
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
-

کلیات سند توسعه نیروی انسانی استان تهران تصویب شد

کلیات سند توسعه نیروی انسانی استان تهران تصویب شد

استاندار تهران با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مصوبات امروز جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان تهران تصویب کلیات سند توسعه نیروی انسانی استان تهران بود، گفت: در این سند تکالیفی برای سازمان‌های بالادستی همچون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و سایر دستگاه‌ها پیش بینی شده است.

به گزارش عصرقائم، محسن منصوری در پایان جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان تهران در جمع خبرنگاران، گفت: یکی از مهمترین موضوعات دستگاه‌های اجرایی کشور بحث نیروی انسانی و ارتقاء نیروی انسانی است. در حال حاضر از مجموع ۱۳۸ دستگاهی که در سامانه نیروی ،اطلاعات نیروهای خود را ثبت کرده‌اند ۳۲۴ هزار نفر نیروی شاغل در دستگاه‌های استان تهران داریم.

وی افزود: بی تردید اگر این سرمایه انسانی را تقویت کنیم قدم بزرگی در جهت پیشرفت کشور برداشتیم و در نقطه مقابل اگر خدشه‌ای به نیروی انسانی وارد شود بی تردید خسران زیادی به کشور وارد خواهد شد.

استاندار تهران ادامه داد: در جلسه امروز شورای راهبردی توسعه مدیریت استان تهران ابعاد مختلف نیروی انسانی در سطح استان تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و یکی از مهمترین مصوبات امروز که پیشتر توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران بر روی آن کار شده بود تصویب کلیات سند توسعه نیروی انسانی استان تهران بود. در این سند تکالیفی برای سازمان‌های بالادستی همچون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و سایر دستگاه‌ها پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد: مهلت ۱۰ روزه‌ای به دستگاه‌ها داده شد تا نظرات اصلاحی خود را در خصوص این سند به سازمان مدیریت استان ارائه کند تا پس از این مرحله حدود ۲۰ روز آینده این سند به دستگاه‌های استان تهران ابلاغ شود.

استاندار تهران با اشاره به انباشت نیروی انسانی در سطح استان تهران گفت: در برخی جاها با انباشت نیروی انسانی مواجه هستیم و در برخی دستگاه‌ها نیز با کسری نیرو مواجه هستیم. در حقیقت در برخی شهرستان‌های استان تهران به ویژه شهرستان‌های تازه تاسیس نسبت میان افراد خدمت رسان و خدمت گیر مناسب نیست که باید در جهت بهبود این موضوع حرکت کنیم. همچنین آموزش نیروی انسانی نیز یکی دیگر از مواردی است که باید به صورت جدی در سطح استان تهران در دستور کار قرار بگیرد.

منصوری با تاکید بر لزوم ارزیابی عملکرد در سطح دستگاه‌های استان تهران، اظهار کرد: در جشنواره شهید رجایی خروجی دستگاه‌های مختلف مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و نهایتا دستگاه‌های برتر معرفی می‌شوند. بی تردید یکی از ماموریت‌های مهم استانداری تهران و سازمان مدیریت استان تهران ارزیابی عملکرد دستگاه‌هاست تا دستگاهی که موفق بوده تقویت شود و دستگاهی که در مسیر خدمت رسانی مشکل داشته روند خود را اصلاح کند.

استاندار تهران در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال ورود گرد و غبار در روزهای آینده به تهران و اتخاذ تصمیم‌های مرتبط با این موضوع گفت: در رابطه با سه روز آینده فردا آخرین مطالعات، نقشه‌ها، تصاویر ماهواره‌ای و پیش بینی‌های سازمان هواشناسی و محیط زیست مورد مطالعه و بررسی قرار خواهد گرفت و اگر نیاز به تصمیم گیری باشد جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ و اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × یک =