کد خبر : 299612
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
-

بهبود کیفیت سایت و افزایش بازدید سایت

بهبود کیفیت سایت و افزایش بازدید سایت

افزایش کیفیت سایت به منظور افزایش بازدید سایت دغدغه همیشگی هر مدیر سایت بوده، زیرا بالابردن کیفیت سایت رابطه مستقیم با افزایش تعداد کاربران شما دارد.

به گزارش عصرقائم، به نقل وب سایت سلکتک، افزایش کیفیت سایت به منظور افزایش بازدید سایت دغدغه همیشگی هر مدیر سایت بوده، زیرا بالابردن کیفیت سایت رابطه مستقیم با افزایش تعداد کاربران شما دارد.

در وب سایت سلکتک ما خدماتی ارائه می‌کنیم که به شما برای افزایش کیفیت سایت و رفع مشکلات آن موثر هستند.

کیفیت و کارایی یک سایت باید به قدری خوب باشد که بهترین تجربه را برای یک کاربر ایجاد کند.

بدین ترتیب شما نظر تمام بازدیدکنندگان سایت خود را جلب کرده و آنها را تبدیل به یک مشتری همیشگی کرده‌اید و نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری را افزایش داده‌اید.

کاربران سایت شما را به یکدیگر معرفی می‌کنند و خدمات شما بیشتر به دید افراد می‌رسد در نهایت در بازار کار خود موفق‌تر خواهید بود.

پس اگر صاحب یک کسب و کار آنلاین هستید، تمام تلاش خود را در جهت بهبود کیفیت و کارایی سایت و خدمات قرار دهید تا در نهایت باعث افزایش بازدید سایت و تعداد مشتریان شما شود.

خرید بازدید سایت

در سلکتک ما خدمات زیادی برای بهبود کیفیت یک سایت ارائه می‌کنیم. یکی از خدمات موثر افزایش بازدید سایت می‌باشد.

با خرید بازدید سایت شما این موضوع را به گوگل می‌رسانید که شما کاربران ثابتی دارید که مدام از سایت شما بازدید می‌کنند.

با ایجاد یک برنامه‌ریزی و استراتژی مناسب و رعایت کردن پارامترهای مهم برای گوگل و خرید بازدید سایت به بهبود جایگاه سایت خود کمک فراوانی می‌کنید.

افزایش بازدید سایت از طریق سیستم بازدید سلکتک قابل مشاهده و پیگیری از طریق آنالیتیکس هست و تمام آی پی ها کاملا برای گوگل معتبر هستند.

اگر بدنبال افزایش مشتری هستید، راه های متفاوتی پیش رو دارید.

گاهی بدنبال سریع‌ترین راه جذب مشتری هستید، اما باید بدانید هزینه‌ی زیادی برای شما در بردارد. با بهبود جایگاه سایت در گوگل می‌توانید بسیاری از این هزینه‌ها را کاهش دهید. البته باید متذکر شد این فرایند زمانبر و نیازمند یک استراتژی خوب است.

در هر صورت با استفاده از خدمات افزایش بازدید سلکتک نسبت به هدف خود، به رشد کسب و کار خود کمک می‌کنید.

بهبود کیفیت سایت و افزایش بازدید سایت

انجام تبلیغات پولی

تبلیغات برای سایت همیشه یک راه پر بازده برای افزایش بازدیدکنندگان یک سایت بشمار می‌رود. هزینه‌های تبلیغات مسلما زیاد است اما اگر بدرستی این کار را انجام دهید می‌توانید سود خوبی بدست آورید.

همچنین با تبلیغات کاربران بیشتری با سایت شما آشنا می‌شوند. در نتیجه روز به روز کاربران شما بیشتر و بیشتر از سایت شما بازدید می‌کنند.

راه های مختلفی برای تبلیغ سایت شما وجود دارد. تبلیغ گوگل یک راه افزایش بازدید سایت هست. با توجه به مشکلات خاص آن برای ایران توسط گوگل ادز این راه تبلیغ مشکلاتی را دارد، اما اگر بدرستی انجام دهید بازخورد خوبی از آن می‌گیرید.

راه های دیگری مانند قرار دادن بنر در سایت‌های پربازدید، تبلیغات کلیکی و غیره وجود دارد که شما با توجه به هدف، برنامه‌ریزی و بودجه‌ای که در نظر دارید می‌توانید از آنها استفاده کنید.

استفاده از ابزار بررسی سایت

اگر دنبال بهبود کیفیت و کارایی سایت خود هستید، باید اول مشکلات سایت خود را برطرف کنید.

ابزار بررسی سایت سلکتک به شما کمک می‌کند که نواقص و پارامترهای مهم گوگل که در سایت رعایت نشده را بررسی و رفع کنید.

با کمک از ابزار تحلیل سایت به راحتی صفحات سایت خود را چک کنید و پارامترهای مهم گوگل را در هر صفحه نسبت به نیاز و نوع آن رعایت می کنید.

ابزار بررسی سایت سلکتک ویژگی های مختلفی دارد که می تواند در افزایش کیفیت سایت شما موثر باشد و در نهایت با رشد جایگاه سایت در گوگل به افزایش بازدیدکنندگان سایت شما منجر شود.

اگر سایت شما کارایی مناسب داشته باشد هم از طرف گوگل ارزشمند به حساب می آیید و هم کاربران شمارا به عنوان یک سایت قدرتمند در هر زمینه کاری که هستید یاد می‌کنند.

پس در بررسی سایت و رفع اشکالات آن، عجله کنید تا هرچه سریعتر به جایگاه مناسبی در گوگل دست پیدا کنید.

بهبود کیفیت سایت و افزایش بازدید سایت

فعالیت در سایت‌های اشتراک ویدیو

یکی دیگر از راه‌های جذب کاربر فعالیت در سایت‌های اشتراک ویدیو و شبکه‌های اجتماعی است.

ویدیو یک راه پرکاربرد برای جلب توجه افراد بحساب می‌آید. با ساخت کلیپ‌های کاربردپسند و جذاب توجه افراد بیشتری را به سمت خود جلب می‌کنید. در نتیجه نام شما در خاطر آن‌ها می ماند.

همچنین با فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های اشتراک ویدیو و فرستادن کاربران به سمت وب سایت، باعث افزایش بازدید وب سایت خواهید شد.

بدین ترتیب، شاید افرادی را جذب سایت خود کنید که شاید اصلا قصد سرچ کلمه کلیدی و یا استفاده از خدمات شمارا نداشته اند، اما الان برایشان جذاب شده‌اید و می‌توانید او را به یک مشتری بالقوه تبدیل کنید.

بهبود کیفیت سایت و افزایش بازدید سایت

برقراری ارتباط مناسب با مشتری

برقراری ارتباط مناسب با مشتری به منظور حفظ آن و افزایش وفاداری مشتری به شما جزء مهم ترین بخش بازاریابی و زنده نگه داشتن یک کسب‌وکار به حساب می آید.

هنگامی که مشتریان حس وفاداری به برند شما داشته باشند، در صورت نیاز به خدمت و یا کالا، مستقیما به سراغ سایت شما می‌آیند و بازدیدکنندگان خاص خود را دارید.

همچنین تبلیغ برند، محصولات و خدمات شما توسط مشتریان و کاربران به این صورت است که آنها به علت رضایت خاطرشان، شما را به دیگران نیز معرفی می‌کنند.

پس با ایجاد حس خوب برای افراد، باعث افزایش ترافیک وب سایت خود شده‌اید.

بهبود کیفیت سایت و افزایش بازدید سایت

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − چهار =