کد خبر : 299353
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
-

کرملین: رخدادهای بوچا باید هدف تحقیقات مستقل قرار بگیرد

کرملین: رخدادهای بوچا باید هدف تحقیقات مستقل قرار بگیرد

سخنگوی کرملین امروز (چهارشنبه) بر ضرورت انجام تحقیقات درباره جنایات ادعایی در شهر بوچا در اوکراین تاکید و تصریح کرد که این تحقیقات باید به صورت مستقل و بی‌طرف انجام شود.

به گزارش عصرقائم، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در اظهاراتی تاکید کرد، باید درباره جنایات ادعایی رخ داده در شهر بوچای اوکراین تحقیق شود اما لازم است از بابت این که یک تحقیقات مستقل و بی‌طرف درباره این حادثه چگونه باشد تصمیم‌گیری صورت بگیرد.

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل روز یکشنبه تقاضا کرد تا تحقیقات مستقلی در خصوص رخدادهای بوچا در نزدیکی شهر کی‌یف که وزارت دفاع روسیه آن را یک “تحریک صحنه‌سازی شده” از سوی مقامات اوکراینی خواند، اجرا شود.

پسکوف به خبرنگاران گفت: البته باید صحنه‌سازی مهیب در بوچا هدف تحقیقات قرار بگیرد. اما باید در عین درباره اینکه یک تحقیقات واقعا مستقل و بی‌طرف چطور خواهد بود، تصمیم‌گیری شود.

او ادامه داد: ما همه انواع مختلف تحقیقاتی که در مدت اخیر انجام شده‌اند و روسیه بخشی از آنها نبوده و تحت هیچ شرایطی نمی‌توان به عنوان تحقیقات مستقل در نظر گرفت، به یاد داریم. اجتناب از چنین وضعیتی بسیار مهم است.

کرملین: رخدادهای بوچا باید هدف تحقیقات مستقل قرار بگیرد

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + شانزده =