کد خبر : 299153
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
-

حسینی: فلاح در تیم ملی مصدوم شد

حسینی: فلاح در تیم ملی مصدوم شد

سرمربی پیکان می‌گوید تقابل تیمش مقابل استقلال، آزمون سختی برای بازیکنان جوانش محسوب می‌شود.

به گزارش عصرقائم، مجتبی حسینی، سرمربی پیکان بعد از ظهر روز دوشنبه پیش از بازی تیمش مقابل استقلال در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر، اظهار کرد: بعد از تعطیلات، شروع مسابقات سخت است. مخصوصا وقتی با استقلال بازی داشته باشی، سختی کار بیشتر می‌شود. استقلال صدرنشین است و آزمون دشواری برای جوانان ما است. با توجه به تمریناتی داشتیم، امیدوارم شاهد یک فوتبال قابل قبول توسط تیم خود باشیم.

او درباره حضور هواداران در استادیوم آزادی گفت: فکر می‌کنم حضور هواداران در استادیوم شرایط را متفاوت کند و شور و حال بیشتری به بازی می‌دهد. این حق مسلم طرفداران که بازی را از استادیوم تماشا کنند. برخی بازیکنان ما جلوی تماشاگران فوتبال بازی نکرده‌اند و امیدوارم اسیر جو بازی نشوند. خیلی از داواران هم مقابل تماشاگران سوت نزده‌اند و امیدوارم تحت تاثیر جو بازی قرار نگیرند. حضور تماشاگران گرمی خوبی به بازی می‌دهد.

حسینی درباره تمجید فرهاد مجیدی از جوان بودن تیم پیکان گفت: آقای مجیدی به ما لطف دارند و امیدوارم در بازی پیش‌رو، یک بازی خوب ارائه دهیم.

سرمربی پیکان درباره اینکه تیم پیکان جوان‌ترین ترکیب را در قاره آسیا داشته است، گفت: ما با توجه به بودجه‌ای که داشتیم، محدودیت وجود داشته است. تیم پیکان هم با توجه به اینکه آکادمی خوبی که دارد، سعی کردیم به بازیکنان بااستعداد و جوان این شانس را بدهیم و اعتماد کنیم و امیدوارم این بازیکنان از این شانس به بهترین نحو استفاده کنند.

او درباره محروم و مصدوم تیمش گفت: ما سامان فلاح را در اختیار نداریم. ما گفته بودیم که این بازیکن در اردو تیم منتخب امید شرکت نکند اما این اتفاق رخ داد و دچار مصدومیت شد. دفاع وسط قبلی ما هم، ایمان اکبری مصدوم شده بود و این ۲ بازیکن را ما در اختیار نداریم. سامان فلاح در لیگ برتر فیکس بازی می‌کند و اکثر بازیکنان امید، بازیکنانی هستند که در ترکیب خود فیکس بازی نمی‌کنند و نمی‌دانم چه احتیاجی به این اردوهای کوتاه مدت برای این بازیکن بود. برای فلاح، تجربه بازی‌های بزرگ، مثل تقابل با استقلال و پرسپولیس است اما این ضربه‌ای برای ما و فلاح بود.

حسینی: فلاح در تیم ملی مصدوم شد/ برخی از بازیکنان مقابل تماشاگر بازی نکرده‌اند

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =