کد خبر : 298961
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۵۰
-

افت تحصیلی تنها با کلاس‌های حضوری قابل جبران است

افت تحصیلی تنها با کلاس‌های حضوری قابل جبران است

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه میانگین نمرات دروس دانش اموزان در کل کشور کاهش یافته است، گفت: افت تحصیلی تنها با کلاس‌های حضوری قابل جبران است.

به گزارش عصرقائم، محمدعلی محسنی بندپی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نوشهر با اشاره به وارد شدن آسیب به کیفیت و کمیت آموزش بعد از کرونا اظهار کرد: میانگین نمرات دروس دانش اموزان در کل کشور کاهش یافته است که بخشی از آن به کرونا برمی گردد.

وی بر ایجاد انگیزه لازم برای معلمان تاکید کرد و یادآور شد: مجلس یازدهم در زمینه ایجاد انگیزه برای معلمان قدمهای خوبی برداشت و برای نخستین بار به صورت عملی وارد شد و رقم قابل توجهی را برای این جامعه هدف در نظر گرفته است.

نماینده مردم شهرستانهای نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در صورتی که معلمان ما راضی باشند در کیفیت آموزش بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

فرماندار شهرستان نوشهر نیز در این جلسه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری اساسا دانش بنیان بودن به آموزش و پرورش برمی گردد و این موضوع مسئولیت ما را سنگین‌تر می کند.

سعید یزدانی افزود: درست است که در فضای شاد آموزش داده می شود اما پرورش در این فضا میسر نیست و دانش اموز تنها از صورت حضوری می توان در رفتارهای اجتماعی و تعامل را بیاموزد.

فرماندار شهرستان نوشهر با ابراز تاسف از حرکت جامعه به سمت تک و دو فرزندی تصریح کرد: در گذشته که تعداد فرزندان زیاد بود بیشتر تربیت و رفتارهای اجتماعی از طریق فرزندان بزرگتر به کوچکتر انتقال می یافت و امروزه این وظیفه بر عهده مدرسه نهاده شده است و اگر به صورت غیر حضوری ادامه یابد این خلاء باقی می ماند.

یزدانی بر استفاده همه معلمان و دانش اموزان از ماسک تاکید کرد و گفت: در صورتی که دانش آموزی علائمی از بیماری داشت باید سریعا به رابطین بهداشت و شبکه بهداشت ارجاع داده شود.

افت تحصیلی تنها با کلاس‌های حضوری قابل جبران است

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + 9 =