کد خبر : 298651
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
-

یادداشت:

وقتی نماینده مردم نمی‌تواند مشکل شهرستان را برطرف کند و دیگران را متهم می‌کند

وقتی نماینده مردم نمی‌تواند مشکل شهرستان را برطرف کند و دیگران را متهم می‌کند

انتقاد نماینده مردم قائم شهر و حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی از شهرداری قائم شهر در جلسه شورای اداری و حواشی که داشت.

صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان قائم‌شهر کمال علیپور نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس درحالی به شهرداری انتقاد کرد که تا چندی پیش فرد مورد تاییدش در مسند مدیریتی پارلمان شهری بود هیچ نقدی نمی‌کرد.

آقای کمال علیپور یادمان نرفته سال گذشته نیز همین ۴ قدم کار برای نوروز و فضاسازی، در این شهر انجام نشده بود، البته این انتقاد اکنون وجود دارد چراکه شهردار جدید یادش رفته مسولین زیبا منظر که پاشنه آشیل شهرداری در سال های اخیر بوده را تغییر دهد.

همچنان ماهم همچون شما منتقد شهرداری بابت عدم #فضاسازی در اعیاد و ایام مختلف هستیم و انتظار نی‌رود هرچه زودتر آقای شهردار این نقطه ضعف را برطرف کند.

آقای نماینده انتقادهای امروز از زبان شما که در ۲ سال گذشته روزه سکوت گرفته بودید و تنها تعریف می‌کردید کمی قابل تامل است.

در بخش دیگر از انتقادهای آقای نماینده آماده ۴تا فرغون آسفالت در سطح شهر ریخته نشده است، آقای علیپور یادمان نرفته دوستان رسانه‌ای‌تان شما را بعنوان ناجی قیر کشور مطرح کرده بودند اما ای کاش حداقل یک فرغون قیر برای قائم‌شهر می‌آوردید تا مشکل بیش از حد آسفالت که از گذشته برای شهر یادگاری مانده برطرف می‌شد.

آقای علیپور در مورد پروژه شهید مهدوی هم انتقاد کردید، چه انتقاد درستی چراکه سال هاست مردم قائم‌شهر از این معضل رنج می‌برند چرا شما بعنوان نماینده مردم کاری نکردید؟

واقعا چرا علی‌رغم جذب ۲۰۰ میلیاردی و بازدیدهای مکرر شما و همین‌طور نامه‌هایی که برای مسولین بالادستی زدید این پروژه به اتمام نرسید؟

شما که مجلس را ریل گذار مطرح می‌کنید چرا ریل قائم‌شهر سرجایش نیست و این همه پروژه نیمه کاره و شروع نشده دارد؟ چرا یک ریل برای گردشگری، راه اندازی کارخانه و بسیاری از ضعف های دیگر شهری انجام ندادید یا اگر انجام دادید چرا مردم قطار اجرایی را برروی ریل های گذاشته شده توسط شما را نمی‌بینند.

البته باید گفت اگر ریل گذاری کردید و ناکارآمدی مدیران اجرایی باعث شده قائم‌شهر عقب مانده است، باید گفت بازهم ضعف شماست، چراکه کار نمایندگان مجلس نظارت بر عملکرد مدیران است؟ چرا نظارت درست نکردید تا قطار اجرایی برروی ریل حرکت کند.

آقای مهندس کمال علیپور حال که بدنبال نقد هستید اول یک سوزن به خودتان بزنید بعد یک جوالدوز به مدیران شهری که اگر این چنین باشد این اقدام شما را به فال نیک می‌گیریم.

در تصویر پایین خبرها و نامه‌هایتان، بهمراه برخی اقدامات #فرغونی شهرداری قائم‌شهر را برای اطلاع بیشتر مردم بارگذاری کردیم تا خود مردم قضاوت کنند.

✍️امیر اسدی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + هفده =