کد خبر : 298673
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
-

اجرای مرحله ۵ طرح درج قیمت تولیدکننده از اردیبهشت‌

اجرای مرحله ۵ طرح درج قیمت تولیدکننده از اردیبهشت‌

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: مرحله پنجم اجرای طرح درج قیمت تولیدکننده از ابتدای اردیبهشت‌ماه امسال اجرا می‌شود و بالای ۶۰ هزار قلم کالا مشمول این طرح خواهد شد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از شاتا، عباس تابش اظهار کرد: اجرای طرح درج قیمت تولیدکننده مبتنی بر اسناد بالادستی و قوانین موجود در کشور است و هدف اصلی از اجرای آن ایجاد شفافیت است، بنابراین به اجبار باعث کاهش قیمت‌ها نیست.

وی افزود: با اجرای این طرح حدود ۸۴۰۰ قلم انواع کالا، مشمول کاهش قیمت شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مرحله پنجم اجرای طرح درج قیمت تولیدکننده از ابتدای اردیبهشت‌ماه امسال عملیاتی می‌شود و بالای ۶۰ هزار قلم کالا مشمول این طرح خواهد شد.

تابش تصریح کرد: در چهار مرحله نخست اجرایی طرح درج قیمت تولیدکننده، تلاش بر این بوده تا با اعمال روش‌های ارشادی و در چارچوب برنامه‌های فرهنگ‌سازی این موضوع برای تولیدکنندگان تشریح و رفع ابهام شود.

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ادامه داد: ۵۰ قلم کالا مشمول تعیین قیمت تثبیتی و مستلزم تصمیم ستاد تنظیم بازار کشور است، بنابراین انتظار می‌رود در سطح استان‌ها اقلام مورد رصد قیمتی قرار گیرند و در صورت تغییرات بدون رعایت ضوابط قانونی به‌طور حتم با متخلفان برخورد می‌شود.

اجرای مرحله ۵ طرح درج قیمت تولیدکننده از اردیبهشت‌

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + چهارده =