کد خبر : 297952
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
-

همدلی مردم مازندران در لبیک به نهضت کمک مومنانه

همدلی مردم مازندران در لبیک به نهضت کمک مومنانه

عشق، همدلی در جای، جای مازندران موج می زند، بسته های بزرگ مهربانی عشق در میان دستان کوچکی که لبخند می زنند، رنگین کمان امید را می سازد، حتی در خانه های که سقفشان سوراخ است.

به گزارش عصرقائم، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه کمک های مومنانه اظهار کرد: مرکز  خیریه میربزرگ به همت جونان بیش از هزار  بسته معیشتی را به خانواده های نیازمند اهدا خواهد کرد که هر بسته به ارزش  ۶۰۰ هزار تومان است و برای ۲۵۰خانواده ای که نیازمندتر هستند کارت هدیه هم در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه کمک های مومنانه در سال جدید با قوت ادامه دارد، عنوان کرد: در ۱۴ فروردین نیز ۵ هزار سبد معیشتی را برای خانواده های نیازمند اهدا خواهد شد.

امام جمعه امل تصریح کرد: خانواده های زیادی هستند که بخاطر شرایط مالی درگیر مشکلات زیادی هستند، با این بسته ها کمی از نگرانی هایشان کم می شود و شادی را  با خانواده های نیازمند تقسیم کنیم، که خادوند و امام زمان راضی باشد.

وی به بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی از ابتدای کرونا اشاره کرد و افزود: وقتی ویروس کرونا شیوع پیدا کرد بعد از صحبت های مقام معظم رهبری مردم پای کار آمدند و امل در کمک های مومنانه سرامد کشور بود.

مرتضوی ادامه داد: بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی به دست مردم رسید، در بحث درمان نیز ورود پیدا کردیم و حتی غذای گرم و ابمیوه به دست بیماران رسانده شد، کارت های هدیه دادیم و در ابتدای کرونا به نیت سلامتی امام زمان و مردم در نیمه شعبان قربانی کردیم.

در نقطه دیگر شهر امل کمک های مومنانه باز خبر از همدلی و عشق مردم می داد، نیکزاد، رئیس هلال احمر امل دراین باره گفت: بیش از ۳۰۰  بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۹۰۰ میلیون ریال که تقریبا ۱۷ قلم کالا است، که مجموعاً ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال ارزش  است با همکاری خیرین تهیه و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه نهضت کمک های مومنانه در سال آینده نیز ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰ در مراحل مختلف ۲ هزار بسته معیشتی را توزیع کردیم که در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

گروه جهادی امام رضا (ع) نیز در جای دیگری از آمل خواستند با لبخند را بر لبان افراد بیشماری بدوزند، مهراب رسولی، مدیر گروه جهادی امام رضا ع در گفتگو با خبرنگار بلاغ گفت: با همکاری مجموعه ذکر صلوات شهرستان آمل و حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای (ره) این شهرستان اقدام به تهیه و توضیع ۲۲۰ بسته معیشتی شامل ۱۳ قلم کالا به ارزش هر بسته حدودا ۷۰۰ هزار تومان تهیه و توزیع شد.

وی ادامه داد: علاوه بر سبد کالا ، این مجموعه ۲۰۰ دست لباس برای کودکان نیازمند شهرستان که از قبل شناسایی شده اند تهیه کردند که مجموعا برای این برنامه مبلغی معادل ۲ میلیارد ریال هزینه شده است که با کمک خیرین شهرستان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تامین شد.

رسولی با تاکید اینکه گروههای جهادی همیشه پای کار بودند، خاطرنشان کرد: باید در شرایط سخت با همدلی و همدردی در کنار هم باشیم، در این شرایط اقتصادی نیز افراد زیادی هستند که حتی برای مایحتاج زندگیشان دچار مشکل اند و این کمک ها می تواند دغدغه شان را کم کند.

همدلی مردم مازندران در لبیک به نهضت کمک مومنانه/توزیع 5 هزار سبد معیشتی در 14 فروردین

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =