کد خبر : 297936
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
-

سردار مسلمی: سپاه با شعار “مردم‌داری” برای حل مشکلات کنار دولت است

سردار مسلمی: سپاه با شعار “مردم‌داری” برای حل مشکلات کنار دولت است

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه تولید حل المسائل مشکلات اقتصادی کشور است، گفت: رهبر معظم انقلاب امسال را هم سال تولید نامگذاری کردند و این اهمیت مسئله تولید در کشور را نشان میدهد.

به گزارش عصرقائم، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در مراسم تحویل سال در یادمان شهدای هفت تپه، ضمن تبریک سال جدید به مردم عزیز به ویژه مردم ولایتمدار مازندران ، گفت: در لحظه تحویل سال در یادمان شهدای هفت تپه گرد هم آمدیم.

مسلمی با اعلام اینکه بیش از یک هزار زائر راهیان نور در اینجا حضور دارند، افزود:زائران فردا و در  دو شب دیگر از یادمان‌های شلمچه و اروندکنار بازدید خواهند کرد.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به فضای معنوی یادمان هفت تپه ، خاطرنشان کرد:در حالی سال نو را در اینجا تحویل می کنیم که اینجا قدمگاه ۱۰ و ۴۰۰ شهید مازندران است.

مسلمی به دو شهید گمنام مدفون در هفت تپه هم اشاره کرد و گفت: پنج شهید مدافع حرم استان مازندران، شهید بلباسی، شهید بریری، شهید کابلی، شهیدحبیب الله پور و شهید رجایی فر، احیاگران یادمان هفت تپه بودند.

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به نام«سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین »، تاکید کرد: باید با همت شهدایی برای رفع مشکلات مردم تلاش می کنیم .

مسلمی تداوم راه شهدا را در گرو حل مشکلات مردم دانست و افزود: اگر بخواهیم راه شهدا را ادامه دهیم و دنبال‌رو شهدا باشم،باید برای حل مشکلات معیشتی مردم تمام تلاش و توان خود را بکار بگیریم.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با تصریح بر اینکه ر هبر معظم انقلاب چندین سال است که مسئله اقتصادی را بعنوان شعار سال مطرح می کنند، خاطرنشان کرد: دلیل این نامگذاری آن است تا دولتمردان با سیاست گذاری درست و اجرای قانون‌هایی به نفع تولید و تولیدکنندگان بتوانند چرخ اقتصادی کشور را فعال نگه دارند ‌.

مسلمی به تشریح نامگذاری سال در مسئله تولید و اقتصاد هم پرداخت و  گفت: رهبر معظم انقلاب از سال ۹۱ روی مسئله تولید به صورت ویژه تاکید داشتند که نامگذاری سال ۹۱ را به تولید ملی اختصاص دادند.

فرمانده سپاه کربلا اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در سال ۹۶ دوباره بحث تولید و اشتغال را شعار سال نامیدند ،در  سال ۹۸ هم رونق تولید را شعار سال نامیدند در  سال ۹۹ هم شعار سال را به جهش تولید نامگذاری کردند و در سال ۱۴۰۰ هم تولید و پشتیبانی ها شعار سال شد.

مسلمی با تاکید بر اینکه  تولید حل المسائل مشکلات اقتصادی کشور است، افزود:  امسال هم دوباره معظم له تولید را شعار سال نامگذاری می کنند که این اهمیت مسئله تولید در کشور را نشان میدهد.

فرمانده سپاه کربلا در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه با استقرار دولت مردمی ، بارقه های امید در دل مردم شکل گرفته است، خاطرنشان کرد:  امیدواریم با این وحدت رویه و حرکت های انقلابی دولت که در کشور براه افتاده، شاهد حل مشکلات معیشتی باشیم . سپاه هم با شعار مردم داری ،مردم یاری و مردم نوازی بر خود فرض میداند که برای حل مشکلات در کنار دولت و کمکار دستگاه اجرایی باشد.

سردار مسلمی: سپاه با شعار "مردم‌داری" برای حل مشکلات کنار دولت است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + نوزده =