کد خبر : 297576
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
-

فکری: شرمنده‌ایم!

فکری: شرمنده‌ایم!

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در فضای فعلی ایران شاید کم درآمدترین مردهای ایرانی دست زن و بچه خود را می گیرند و به خرید عید می‌روند اما بازیکنان ما ریالی نگرفته اند و شرمنده بازیکنانمان و خانواده‌هایشان هستیم.

به گزارش عصرقائم، دو تیم نفت و هوادار فردا (جمعه) از هفته بیست و سوم لیگ برتر در مسجدسلیمان رو در روی هم قرار می گیرند. محمود فکری در نشست خبری پیش از این بازی با تبریک سال نو، اظهارکرد: تیم هوادار واقعا تیم خوبی است و در نیم فصل دوم شرایط خیلی بهتری پیدا کرده است. با توجه به شناختی که از مالک تیم هوادار دارم از او بابت حمایت از سرمربی جوان تیم هوادار تشکر می کنم. شاید شروع فصل نتایج خوبی نگرفتند اما با درایت این مالک، سرمربی جوان تیم نسوخت و در نیم فصل دوم نیز هوادار تقویت شد و نتایج خوبی کسب کرد که جای تقدیر از چنین مدیرانی با چنین تفکراتی دارد.

وی بیان کرد: تیم ما نیز در چند هفته اخیر بازی های خوبی ارائه داده و شکل بازی‌مان تغییر کرده است و در بازی با پرسپولیس نیز بازی خوب و پایاپایی به نمایش گذاشتیم و حتی می توانستیم امتیاز بگیریم اما متاسفانه فضایی ایجاد شد که نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم و به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: جا دارد از همه بازیکنانم که با غیرت و با تمام وجود بازی می کنند تشکر کنم. در فضای فعلی ایران شاید کم درآمدترین مردهای ایرانی دست زن و بچه خود را می گیرند و به خرید عید می روند اما بازیکنان ما ریالی نگرفته اند و شرمنده بازیکنانمان و خانواده هایشان هستیم که جاد دارد از خانواده هایشان به خاطر صبوری و حمایت شان تشکر کنم. از بازیکنانمان هم تشکر ویژه دارم که در این شرایط سخت با تمام وجود کار می کنند.

وی بیان کرد: امیدوارم فردا یک بازی خوب انجام دهیم و از فضایی که در سال ۱۴۰۰ برای تیم به وجود آمد خارج شویم و سال جدید را با روحیه بهتر شروع کنیم. امیدوارم فردا روز خوبی برای بازیکنانم باشد و با تمام غیرتشان برای شاد کردن مردم مسجدسلیمان تلاش کنند و به مردم شهر عیدی دهند.

فکری: شرمنده‌ایم!

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − هفت =