کد خبر : 297604
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵
-

غلامی: برخورد توپ به دستم را ندیدم!

غلامی: برخورد توپ به دستم را ندیدم!

مدافع استقلال می‌گوید متوجه برخورد توپ به دستش نشده است.

به گزارش عصرقائم، عارف غلامی پس از تساوی استقلال و پرسپولیس در داربی ۹۸، درباره مساوی در دیداری که باخته بودند گفت: بازی ۹۰ دقیقه است و نمی‌توان گفت بازی را باخته بودیم. وقتی می‌توان گفت بازی را باختیم که داور سوت پایان را زده باشد. در نیمه اول موقعیت‌های به مراتب بیشتری نسبت به رقیب داشتیم. خدا را شکر گل مساوی را زدیم و روند نباختن خودمان را تا اینجا ادامه دادیم. ان‌شاء‌الله به هدفمان که قهرمانی است برسیم.

او درباره اعتراض پرسپولیسی‌ها به عملکرد داور مسابقه گفت: اجازه دهید درباره تیم خودم صحبت کنم. برای حریف احترام خاصی قائلم. به نظرم قضاوت مسابقه خیلی خوب بود. بعد از دو سال و خرده‌ای دیداری را قضاوت کرد که تماشاگر هم بود. بعد از هفت ماه و چهار روز مصدومیت، چهارمین بازی خودم را مقابل هواداران انجام دادم که خیلی سخت بود.

هافبک استقلال درباره برخورد توپ به دستش در این دیدار گفت: من صحنه را ندیدم. دوما اگر قوانین جدید داوری را را مطالعه کنید، اگر توپ به اعضای بدن بخورد و سپس به دست بازیکن برخوردی داشته باشد، هند نیست. با این حال خودم این صحنه را ندیدم.

مدافع استقلال درباره احتمال قهرمانی تیمش در هفت هفته باقی مانده گفت: همانطور که کادر فنی و بازیکنان هم گفتند، تا وقتی جام قهرمانی بالای دست ما نرود، نمی‌توان گفت قهرمان شده‌ایم.

غلامی: برخورد توپ به دستم را ندیدم!

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =