کد خبر : 297602
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
-

نیک نفس: داوری هیچ مشکلی نداشت

نیک نفس: داوری هیچ مشکلی نداشت

بازیکن تیم فوتبال استقلال در واکنش به این سوال که پرسپولیسی ها می گویند استقلال زمانی که آن ها ۱۰ نفره بودند گل زد، خاطر نشان کرد: آن ها می توانند هر نظری که دوست دارند، داشته باشند.

به گزارش عصرقائم، زبیر نیک نفس،‌ بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از تساوی تیمش در داربی پایتخت، اظهار کرد: این که نباختیم خوب است اما به نظرم اگر موقعیت‌های نیمه اولمان گل می شد می توانستیم بازی را ببریم و هدفمان هم همین بود و تصادفا گل خوردیم. خوشبختانه به بازی برگشتیم و گل زدیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از الان می توان گفت استقلال قهرمان است، گفت: نه! فکر نمی کنم این طور باشد. هفت بازی مانده و اختلاف ما با پرسپولیس شش امتیاز است. همه تیم فقط به بازی بعدی‌مان فکر می کنیم و بازی به بازی پیش می رویم تا ببینیم در پایان چه می شود.

نیک نفس در واکنش به صحبت مهدی ترابی که استقلالی ها به دنبال تساوی بودند و از نتیجه خوشحال شدند، عنوان کرد: این نظر مهدی ترابی است!

وی درباره داوری هم گفت: فکر نمی کنم داوری مشکلی داشت و آقای سیدعلی خوب قضاوت کرد. بازی سخت بود و خوب از پس آن برآمد.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که پرسپولیسی‌ها می گویند استقلال زمانی که آن ها ۱۰ نفره بودند گل زد، خاطر نشان کرد: آنها می‌توانند هر نظری که دوست دارند، داشته باشند.

نیک نفس: داوری هیچ مشکلی نداشت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − یازده =