کد خبر : 297519
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
-

نقش ۲۰ درصدی همیاران پلیس در کاهش آسیب‌دیدگی تصادفات

نقش ۲۰ درصدی همیاران پلیس در کاهش آسیب‌دیدگی تصادفات

سرپرست اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی بر نقش موثر همیاران پلیس در کاهش تصادفات خودرویی تاکید کرد.

 به گزارش عصرقائم، عباس مهاجر در همایش آماده باش نوروزی «همیاران پلیس»، «پلیس یاران نوجوان» و «فرهنگیاران ترافیک» ضمن تبریک به همیاران پلیس برای قبول این مسئولیت اجتماعی اظهار کرد: همیاران پلیس برای سنجش شایستگی عمومی جامعه، فرهنگ رانندگی و ترافیک و انضباط اجتماعی نمادهای خوبی هستند.

وی افزود: براساس پژوهشی که در بخش پلیس انجام شده است، نقش همیاران پلیس ۲۰ درصد در کاهش آسیب دیدگی مردم در حوادث خودرویی موثر بوده است.

مهاجر خطاب به همیاران پلیس بیان کرد: باید به پلیس کمک کنیم که نقش ۱۱ میلیون دانش آموز دو برابر شود و به خانواده خود قواعد راهنمایی رانندگی را با احترام گوشزد کنیم.

سرپرست اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی گفت: اراده آموزش و پرورش براین است که در اجرای این طرح در کنار پلیس باشد باید در این طرح اقدامات آموزش و پرورش به کمک پلیس در کتب درسی و کارگاه های آموزشی و فرهنگ سازی در فضاهای پرورشی دیده شود.

وی افزود: طبق پژوهشی در آموزش و پرورش ۷۵ درصد بچه ها به نقش همیاران پلیس علاقه دارند.

ضمن درخواست از رئیس پلیس راهور ناجا اشاره کرد: سامانه ها و زیرساخت های مجازی راه اندازی و تامین شود همچنین در تولید محتواها به ما کمک‌ شود تا بتوان طرح همیاران پلیس را به خوبی اجرا و برگزار کرد.

سرهنگ عین الله جهانی در همایش آماده باش نوروزی «همیاران پلیس»، «پلیس یاران نوجوان» و «فرهنگیاران ترافیک» اظهار کرد: دانش آموزانی که در طرح همیاران پلیس شرکت کردند نشان دادند نقش موثری در ترافیک دارند در سراسر کشور هماهنگی خوبی با معاونت پرورشی و فرهنگی داریم و انشالله در این راستا گام های خوبی در دولت جدید برداشته می شود.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم در مدارس روستاها حضور بیشتری داشته باشیم و این مدارس را پوشش دهیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، جهانی بیان کرد: به همیاران پلیس نوید می دهیم مسابقه بزرگ عکاسی طراحی شده تا در سفرهای نوروزی دانش آموزان از رفت و آمدها عکس بگیرند و برای ما بفرستند. پس از داوری این عکس ها به ۲۰۰ نفر جایزه اهدا می شود.

نقش ۲۰ درصدی همیاران پلیس در کاهش آسیب‌دیدگی تصادفات
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + 6 =