کد خبر : 297542
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
-

آخرین وضعیت محمد کاسبی پس از جراحی پرخطر

آخرین وضعیت محمد کاسبی پس از جراحی پرخطر

محمد کاسبی، هنرمند باسابقه کشورمان که به دنبال عارضه حاد قلبی ۲۶ دی ماه امسال در بیمارستان عرفان سعادت آباد بستری شد، پس از گذراندن سه هفته در بیمارستان قلب شهید رجایی سرانجام جراحی شد.

 به گزارش عصرقائم، یلدا کاسبی، دختر این هنرمند در گفت و گویی ، درباره آخرین وضعیت پدرش پس از عمل جراحی گفت: عمل پیوند دریچه آئورت به روش تاوی توسط جراحان متخصص آقایان: دکتر سیف اله عبدی و عطا فیروزی دوشنبه، ۲۳ اسفند ماه انجام شد و در حال حاضر پدر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری هستند.

به گفته یلدا کاسبی، این جراحی که بسیار پرخطر بوده با عنایت خداوند و تلاش پزشکان به خوبی صورت گرفت و نتیجه آن تا چند روز آینده مشخص خواهد شد. این هنرمند فعلاً در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و پزشکان منتظرند تا شرایط ایشان به پایداری برسد.

دختر محمد کاسبی همچنین خاطرنشان کرد: خدا را شکر پدرم در حال حاضر حالش خوب است و هوشیار است و می تواند صحبت کند اما تحت مراقبت است. این چند روز واقعاً شرایط سرنوشت‌سازی است. ما باید صبر کنیم تا ببینیم عملکرد دریچه چطور است و شرایط بدن به طور کامل بررسی شود تا خیالمان راحت شود.

خانواده محمد کاسبی از ریاست بیمارستان شهید رجایی و کادر درمان تشکر کردند و از مردم عزیز ایران خواستند تا همچنان دعای خیرشان را از این هنرمند مردمی دریغ نکنند.

محمد کاسبی ـ فیلمنامه نویس، نمایشنامه نویس، کارگردان و بازیگر با سابقه تئاتر، سینما و تلویزیون آ مدتهاست به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان تحت نظر است.

آخرین وضعیت محمد کاسبی پس از جراحی پرخطر
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − 5 =