کد خبر : 297379
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
-

عابرین و امدادرسانان ٣٠ درصد مصدومان حوادث چهارشنبه سوری

عابرین و امدادرسانان ٣٠ درصد مصدومان حوادث چهارشنبه سوری

در میان حوادث چهارشنبه سوری، فقط استفاده کنندگان از مواد محترقه نیستند که دچار آسیب های ناشی از آن می شوند. بر اساس آمار هرساله درصد قابل توجهی از افراد آسیب دیده عابران و تماشاچیانی بودند که فقط در محل حضور داشتند. امدادرسانان بارها در این خصوص هشدار دادند که در این شب افراد از معابر فرعی تردد نکنند و خود را در معرض حادثه های اینچنینی قرار ندهند.

به گزارش عصرقائم، امران عبدولی -معاونت حفاظت و پیشگیری از حریق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران- در این باره اظهار کرد: در شب های چهارشنبه سوری، بارها اتفاق افتاده است که به محل می رویم و خیابان کاملا بسته است. گاهی آتشی درست می کنند که من آتش نشان نیز از پس آن بر نمی آیم.

وی ادامه داد: ببینید بعد از اینکه چهارشنبه سوری اتفاق می افتد مدیریت شهری چه هزینه ای می کند برای اینکه این ضایعات را جمع آوری کند. آسیبی که برای درختان و فضای شهری ایجاد می شود نیز سوی دیگر این اتفاق است.

عبدولی اظهار کرد: بر اساس آماری که به ما داده شده ٣٠ درصد افراد آسیب دیده از چهارشنبه سوری عابرین و افراد امدادرسان بودند. یعنی بعضاً افرادی به عنوان تماشاچی در محل حضور داشتند اما به دلیل استفاده دیگران از مواد محترقه دچار آسیب شدند.

عابرین و امدادرسانان ٣٠ درصد مصدومان حوادث چهارشنبه سوری
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =